Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #576  
Vanha 13.03.2013, 13:05
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
garretin 2256vnt. Onko noista ihan kuvia penkkilapuista tjsp jossaki. Ite en oo mitsuclubin sivuilta löytäny ku 170 hepan lapun
Sen verta vanhoja tapauksia nuo että ei välttämättä löydy enää,mutta yks oli nettivaraosassa myynnissä,siinä oli mersunputket,holsetin HY3? ja 12mm cumminsin nestepää,vauhtipyörä tehoa oli 230hv,tuo Team1000 galanttihan pukkasi jo vakio pumpulla ja turbolla 190hv ja nyt enemmän,tosin on 2,3TD http://team1000.kuvat.fi/kuvat/galant+2.3+TD+endurance/
Ja sitten oli se yks sierra mitsun koneella,siinä oli sittenkin 190hv/425 1,5bar ja olis kestänyt enemmänkin ahtaa http://teamlmd.1g.fi/kuvat/Sierra+STW/MVI_0396.flv
Nuilta ko. rakentajilta kannattaa melkein kysellä mitä autoihin on tehty niin ei ihan minun muistin varassa ole faktat.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy

Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 13.03.2013 13:13
Vastaa lainaten
  #577  
Vanha 13.03.2013, 14:09
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Paljoko Matti luulee että tuommosilla hiluilla lähtee tämmösestä koneesta? Äänensävyssä kerta huomattavissa sarkasmia
Hmm... tulos kun ei oo osien summa. Sinänsä sulla on oikeanlaista palikkaa ja varmaan ajatustakin niistä, mutta sun pitäis perehtyä syötön/ajoituksen/ahdonalaisen säätöön ja lisäks vielä saada VNT:n toiminta samoille kartoille. Lähinnä tuo kauhee tuprutus noissa videoklipeissä viittas siihen että on vain ruuvit pyöritelty auki sen kummemmin miettimättä. Potentiaalia siis on, mutta tuolla "siinäpä sulla tekemistä" meinaan just tuota säätöhommaa.

Eri asia saatko sä tosta 180 hv/450 Nm jumalattomalla savutuksella/pakolämmöillä/-paineilla vai että se tekis sivistyneesti/lähes savutta/järkipaineilla 165 hv/400 Nm. You know.
Vastaa lainaten
  #578  
Vanha 13.03.2013, 15:43
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Hmm... tulos kun ei oo osien summa. Sinänsä sulla on oikeanlaista palikkaa ja varmaan ajatustakin niistä, mutta sun pitäis perehtyä syötön/ajoituksen/ahdonalaisen säätöön ja lisäks vielä saada VNT:n toiminta samoille kartoille. Lähinnä tuo kauhee tuprutus noissa videoklipeissä viittas siihen että on vain ruuvit pyöritelty auki sen kummemmin miettimättä. Potentiaalia siis on, mutta tuolla "siinäpä sulla tekemistä" meinaan just tuota säätöhommaa.

Eri asia saatko sä tosta 180 hv/450 Nm jumalattomalla savutuksella/pakolämmöillä/-paineilla vai että se tekis sivistyneesti/lähes savutta/järkipaineilla 165 hv/400 Nm. You know.
No nuita videoitahan vois kuvailla semmosella sanalla ku "show-savu" Kyllähän dieselin pitääki työntää mustaa, mutta tuo nykyinen ei ehkä oo aivan kohtuuden rajoissa Niin mää tuolla aikasemmin oonki kirjotellu että säätelyä kaipaa, oon sen itekki tiedostanu Asiat on juuri niinku sanoit, kaikki on vaan heitetty paikolleen. Ajoitus on tällä hetkellä ainut joka on kohillaa

Ja tästähän tulee kuitenki jonku sortin käyttis, eli ei oo aikomus repiäkkään kauheita pakopaineita ja lämpöjä niinku kaikissa muissa mitsuissa jotka tiedän. Järki pitää pitää päässä, ainakin jollain sorttia!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Sen verta vanhoja tapauksia nuo että ei välttämättä löydy enää,mutta yks oli nettivaraosassa myynnissä,siinä oli mersunputket,holsetin HY3? ja 12mm cumminsin nestepää,vauhtipyörä tehoa oli 230hv,tuo Team1000 galanttihan pukkasi jo vakio pumpulla ja turbolla 190hv ja nyt enemmän,tosin on 2,3TD http://team1000.kuvat.fi/kuvat/galant+2.3+TD+endurance/
Ja sitten oli se yks sierra mitsun koneella,siinä oli sittenkin 190hv/425 1,5bar ja olis kestänyt enemmänkin ahtaa http://teamlmd.1g.fi/kuvat/Sierra+STW/MVI_0396.flv
Nuilta ko. rakentajilta kannattaa melkein kysellä mitä autoihin on tehty niin ei ihan minun muistin varassa ole faktat.
Meikäläinen palais halusta nähä noita penkkilappuja! Onhan mullaki haaveina saada vaikka mitä irti, se on sitten eri asia mitä penkkilapussa lukee. Se 200 mulla on alusta asti ollu tavoitteena, naapurin diisselimies tuossa on kaverina jonku verran hääriny ja se meinasi että pitäis tulla 250. Mutta kylläpä on kylän miehillä aika useasti yks sata heppaa puuttunu lapusta, siis siihen nähen mitä on pitäny olla

Jos kuukauden sisään pääsis käymään penkissä, niin ei tarvis arvailla. ON VAAN NIIN SAATANAN KYLMÄ TUOLLA PIHALLA ETTEN KEHTAA SINNE MENNÄ PERKELE!!!!!! Niinku en ennen ois pikku pakkasessa värkänny, ei vaan enää jaksa. Ilmeisesti vanhuus tulossa ku kohta kolahtaa 23 mittariin
Vastaa lainaten
  #579  
Vanha 16.03.2013, 19:45
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Nyt on jarrut, ahtoputkiin väänsin huulloksia, ahtokaran säädin tappiin ja vähän kaikkea muutaki rappasin..

kävin heittään testilenkkiä. Ei oikeen päässy vnt ahdin ominaisuuksiinsa, rupes ahtaan vasta vähän alle kolmen tonnin. Siipien säätötanko oli unohtunu lukita ja siivet oli ihan levällään.. Säädin oikeaan asentoon ja voi jumalauta. On muuten oikeesti melko hyvin vetoja!!!! Pitää melkeen huomenna ottaa videopätkää! Ahtaa jotain 1.5 kiloa, ja rupeaa ahtaan nyt ihan heti alhaalta! Pakopaineita en vielä nähny ku ilmeisesti mittari tai letku jäässä.. Huomenna vielä korjata tuo lyttyyn menevä imuputki ja koittaa sulatella letku!
Vastaa lainaten
  #580  
Vanha 16.03.2013, 20:00
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Nyt on jarrut, ahtoputkiin väänsin huulloksia, ahtokaran säädin tappiin ja vähän kaikkea muutaki rappasin..

kävin heittään testilenkkiä. Ei oikeen päässy vnt ahdin ominaisuuksiinsa, rupes ahtaan vasta vähän alle kolmen tonnin. Siipien säätötanko oli unohtunu lukita ja siivet oli ihan levällään.. Säädin oikeaan asentoon ja voi jumalauta. On muuten oikeesti melko hyvin vetoja!!!! Pitää melkeen huomenna ottaa videopätkää! Ahtaa jotain 1.5 kiloa, ja rupeaa ahtaan nyt ihan heti alhaalta! Pakopaineita en vielä nähny ku ilmeisesti mittari tai letku jäässä.. Huomenna vielä korjata tuo lyttyyn menevä imuputki ja koittaa sulatella letku!
VNT säätämiseen kannattaa varata sitten pakosarjan tiivisteitä ite harrastelin ja opettelin säätöjä, niin eka mutusäätö ja heräs korkeelta, pajaan, ja siipiä suppuun. nätisti kiihdytys. HMM pelaa. sitten läppä pohjaan ja pakosarjan tiivistelensi samantien vittuun, eli ina takas ja oli hyvä. TOsin parit kolemt tiivisteet meni testaillessa vnt molempiin ääripäihin stopparit että heräävyys ja ahtopaineet helppo säätää. ainut ongelma on saada se siipien säätö lineaariseksi, tahtoo olla on-off tyylinen herkästi. joku painekello ilman alkuperäistä jousta ja tarpeeksi isolla reiällä putkessa joka antaa paineen tulal ulos kellolta. sitä kursitamalla muuttaa aukeamisnopeuttta, ja ulkopuolisella pienellä vetojousella joka helppo vaihtaa, omaan makuun paras olisi ollut 2-3 jousella, ns sarjaan kytketty että heikonpi hiukan antaa eka mennä ja sitten jäykentyy yms ratkaisu.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #581  
Vanha 16.03.2013, 22:57
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Mitä itse olen noihin vnt säätöihin perehtyny niin varsinkin isommassa koneessa on perkuleen vaikea saada se toimimaan järkevästi. Vaatis oikeestaan elektroniikkaa että sen saa toimimaan kunnolla. Parhaat tulokset on tullu kun säätää sen noilla painekelloilla kikkaillen mahdollisimman lähelle hyvää ja yläkierroksilla säätää erillisen hukkaportin aukeamaan kun pakopaine ylittää tietyn rajan.
Vastaa lainaten
  #582  
Vanha 18.03.2013, 22:40
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Levikkeet maalissa... Taas oli kyllä niin mahtavat maalausolosuhteet että huhhuijjaa.....

Vastaa lainaten
  #583  
Vanha 19.03.2013, 06:45
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Saikko sä sen auton pois sieltä pellollta?
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #584  
Vanha 19.03.2013, 08:41
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Saikko sä sen auton pois sieltä pellollta?
Joo kävin hakeen lisää ainetta huoltoasemalta Jäin ekaa kertaa kiinnikki tuonne pellolle ku unohin että siinnä yhessä kohassa oli oja
Vastaa lainaten
  #585  
Vanha 19.03.2013, 20:17
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Tänään sain pakopainemittarin tukoksen sulatettua... Ahot näytti käyvän parraillaan 1.6:ssa ja pakopaineet pysyy samassa.. Pitää vaihtaa lähipäivinä "leimarenkaat" alle niin voi tuntua kiihdyttäessä ihan erilaiselta ku nuilla teeäsällillä puolen kilon paineilla

Sain rappailtua vähän listoja ja nuo levikkeet paikolleen! Kiiltoaste noissa puskureissa ja kylkiputkissa on 20%, nuo levikkeet vedin puolikiiltävällä motipin paukkupullolla. Aika lähelle sattu vaikka melko kiiltävältä näyttääki!

Löytyisköhän jostain mattavahaa? Haluttais vahata tuo maalipinta niin irtoais paska pikkusen helpommin!



Purin varsin aika ronskilla kädellä yhen paskaksi menneen optiman, viidessä kennossa näyttäis olevan potkua mutta yks on ihan kaput. Pitää huomenna purkaa vielä toinen samanlainen.. Saisko niistä kasattua yhen toimivan?

Vastaa lainaten
  #586  
Vanha 19.03.2013, 21:29
Artzi_ip:n Avatar
Artzi_ip Artzi_ip ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.07.07
Sijainti: Kalajoki, Finland.
Viestit: 433
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti

[/IMG]
vittu että näyttää hienolta.. nyt on kyllä hyvin osuneet värivalinnat ynnä muodot.. peukkua ylös..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri..
Vastaa lainaten
  #587  
Vanha 19.03.2013, 22:40
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Artzi_ip Näytä viesti
vittu että näyttää hienolta.. nyt on kyllä hyvin osuneet värivalinnat ynnä muodot.. peukkua ylös..
X2 !!! hieno!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #588  
Vanha 19.03.2013, 23:05
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Viestit: 537
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti

Löytyisköhän jostain mattavahaa? Haluttais vahata tuo maalipinta niin irtoais paska pikkusen helpommin!
Harvassa taitavat olla mutta ainakin tuolta löytyy: http://www.swissvax.fi/PublishedServ...ew&groupID=517

Shinearama.co.uk olen suosinu vaha yms. ostoksissa, mutta em. tuotetta ei näköjään sieltä välttämättä kannata tilata... eli vaikuttas kilpailukykyiseltä hinnalta. Arvokkaita toki joo, mutta tarkotuksen mukanen "primeri" alle niin ei vahaa mene niin paljoa, ja samalla oikealla pohjavahalla saadaan pidempiaikainen lopputulos. Ja kovavaha muutenkin yleensä nestemäistä riittoisampaa. Kostealla vahaussienellä vain työstämään. Mutta arvokasta vahapintaa ei sitte kannata liika voimakkailla liuottimilla huuhdella viemäriin.

Viimeksi muokannut macro : 19.03.2013 23:24
Vastaa lainaten
  #589  
Vanha 20.03.2013, 09:50
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Tänks!

Vähän tyyriin olosta tuo vaha, näin niinku tämmöseen autoon. Mutta muilta valmistajilta ei taida mattavahaa saada, ainaki kaveri sano ku oli googletellu

edit. Googlettelin vähän itekki.. Harrikkamiehet on hieronu wd40 mattapintaan, vähän epäilyttää tuo toimivuus

Viimeksi muokannut Dectane : 20.03.2013 09:57
Vastaa lainaten
  #590  
Vanha 20.03.2013, 09:58
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

MInusta keulaa pitäs saaha ylöspäin, mutta muuten aivan mahtavan näkönen!!
Vastaa lainaten
  #591  
Vanha 20.03.2013, 10:06
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duck Hunter Näytä viesti
MInusta keulaa pitäs saaha ylöspäin, mutta muuten aivan mahtavan näkönen!!
"ulosjoustokumeista" otettu sentti pois, ja vaan se sentti enää varaa ulospäin. Joutuis jo tekeen vähän enemmän että sais korkeemmalle tuota keulaa ja sitten menis vetarin kulmat härskeiksi ja joutuis siirtään etuperää alemmas. Sitten taas maavara ei eessä kasvais käytännössä ollenkaan ku tulevaan pohjapanssariin pitäis tehdä upotus perämurikalle.

Ja ite kyllä tykkään just tuommosesta että perä on pikkusen ylempänä Kyllähän tuo pylly varmaan laskee ku lappaa kontin täyteen tavaraa!
Vastaa lainaten
  #592  
Vanha 20.03.2013, 10:30
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Thumbs up

En kyl oo noin hienoa Pajeroa ennen nähny
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #593  
Vanha 20.03.2013, 11:55
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.284
Perusasetus

Hyvän näköinen joo, tosiaan ehkä vähän "perse pystyssä". Toki jos tulee paljon kuormaa kyytiin niin se voi tasoittua.Ulosjoustoakin olisi hyvä olla jonkun verran, tympeä ajaa jos alkaa "lonkashtelemaan" rajoittimeen pienissäkin töyssissä normiajossa.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #594  
Vanha 20.03.2013, 16:57
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
Hyvän näköinen joo, tosiaan ehkä vähän "perse pystyssä". Toki jos tulee paljon kuormaa kyytiin niin se voi tasoittua.Ulosjoustoakin olisi hyvä olla jonkun verran, tympeä ajaa jos alkaa "lonkashtelemaan" rajoittimeen pienissäkin töyssissä normiajossa.
Totta!
Vastaa lainaten
  #595  
Vanha 20.03.2013, 19:15
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Joo, siistin ja oman näköisensä on Paje, erottuu joukosta edukseen. Yleensäkin hatun noston arvoinen suoritus että tuosta tihkusateessa könöllään pellon laidasta olevasta holkista tuli toimiva peli synkimmän talven aikana.
Vastaa lainaten
  #596  
Vanha 20.03.2013, 19:35
Galder:n Avatar
Galder Galder ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.12
Sijainti: Varkaus
Viestit: 157
Thumbs up

Ei voi sanoa kuin että hienoa jälkeä.
Vastaa lainaten
  #597  
Vanha 20.03.2013, 19:35
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

sitte kun tulet pääsiäisenä käymään niin varo että et joudu töihin... täällä ois vielä kans vähän hinkkaamista
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #598  
Vanha 20.03.2013, 20:09
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hailux Näytä viesti
sitte kun tulet pääsiäisenä käymään niin varo että et joudu töihin... täällä ois vielä kans vähän hinkkaamista
katotaan kuinka kiire emännällä on mökille tarkotus ois tällä päästä liikenteeseen, mutta taitaa jäädä haaveeksi!
Vastaa lainaten
  #599  
Vanha 20.03.2013, 20:20
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Mitäs se tämän katsastus viel odottaa.? Papereita?
Vastaa lainaten
  #600  
Vanha 20.03.2013, 22:50
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jubet Näytä viesti
Mitäs se tämän katsastus viel odottaa.? Papereita?
Eipä tässä ole enää ku kasailee pikkuhiljaa ja vie leimalle. Katsastuskonttori ja penkityspaikka samalla pihalla niin menee samalla reissulla. Onhan tässä vielä hyvästi hommaa, ainoastaan ulkokuori alkaa näyttää lopulliselta..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi "Napero" Dectane Maasturiprojektit 204 28.10.2012 11:35
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17


Sivu luotu: 13:55 (GMT +2).