Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.03.2013, 18:34
Riquui:n Avatar
Riquui Riquui ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 11.11.12
Sijainti: Iisalmi
Perusasetus

Tuosta kai sen saa mistä matti opastaa, paluu oli mulla tehty kahenlitran mersun koneessa poraamallla lohkoon reikä nii samalla tavalla tähänki, voi olla että voi tehä öljypohjaanki öljynpinnan korkeudesta riippuen, pitää tutkia jahka taas pääsee touhuamaan.

Vastaa lainaten
Vanha 20.03.2013, 15:37
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Riquui Näytä viesti
Tuosta kai sen saa mistä matti opastaa, paluu oli mulla tehty kahenlitran mersun koneessa poraamallla lohkoon reikä nii samalla tavalla tähänki, voi olla että voi tehä öljypohjaanki öljynpinnan korkeudesta riippuen, pitää tutkia jahka taas pääsee touhuamaan.
siinä lohkon alareunassa ennen öljypohjaa suunilleen turbon alla on valmiina tasopinta mihin se öljynpaluu on alkuperäisessä turbossa laitettu. toi turbo on suunilleen sama mitä mullakin, aika alhaalta se jo ahtaa. pitäs keretä se gt32;n laittaa joskus paikoilleen.

onhan niitä jollain ollut jopa laturin öljynpaluuseen t-haarallakin laitettuna mut sitä en tiedä miten ovat toimineet.
Vastaa lainaten
Vanha 20.03.2013, 16:42
tuomaritulee:n Avatar
tuomaritulee tuomaritulee ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Mulla on ehjä ja alkup patun syyläri. Jos siis tarvetta
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 04:51 (GMT +2).