![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hyvin mahollista et ei hirveesti silmään ole pistänyt kun yleensä siellä ollessa tuo on paloina Rusalan ressuhallissa ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Toi fordin jäähdytin on oikeesti hyvä. Mulla ei oo ollu ikinä lämpömurheita vaikka se on joskus ollu ihan huolella tukkeessakin. Voin suositella.
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mites muuten samilla on flekti kytketty, ihanko tunnistin ohjauksella vai onko katkaisiasta päälle? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ihan on katkasijalla.. Tunnistin olis sen puolee kivempi et ei tarvis aina muistaa sammuttaa sitä ja auton vois jättää yksinkii käymään. Täytyy varmaan joskus askarrella ton pakko-ohjauksen rinnalle automaattiohjauskin..
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei päässy tänä viikonloppuna nissanin kimppuun ku piti tukkia ajaa junaan vaa vinssin rattaisiin ratas saatu (2 meni tiluuseen) ei kuulemma oo kuuteen vuoteen vastaavia laakereita tehty ja vähän kapeempi löyty tilalle ja hinta per laakeri oli 12e mikä taitaa olla tuplaten mitä normaalista saman kokoluokan laakerit, vaa silti pieni hinta että saa vinssin toimimaan
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo tulipa sitä pikkusen hitsailtua trolliaki, luiskahti vaan vähän moottorikelkan laitteluksi ku se vähän ajankohtasempi vielä
![]() Tuosta palasen rälläköin poikkeen vaa en näköjään malttanu korjatusta ottaa kuvaa. Joku aiempi omistaja ei ollu vissiinkää omistanu hitsivehkeitä ku tuo mikä aluksi näytösti pelkältä halkeamalta nii oliki reikä mikä oli pistetty täyteen pakkelia ja sitä paskaa tuntu löytyvän monesta muustahi kohasta. Siinä kohin päätin että tähän romuun ei minun käsistä mene yhen yhtään pakkelia. semmonen palapeli siihen synty ku en saanu yhestä palasesta luonnistumaan ja ompahan hyvää harjotusta hitsaukseen ![]() Sitte tuli vielä katon takakulmista auottua ja toinen paikattuaki vaan ei näy osaavan ikuistamaan niitä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No kirjotellaan jotahi ku on tässä välillä jotahi tehnykki. Haaveet leimaamisesta on kuopattu vaikka tuliki nuita ruosteita vähän lisääki korjailtin
taka.akselin irrotin Oli siellä tolkummatki pölkyt ku alla touhusin ![]() taakse laitoin puslat uudet ku sain matkaan Ja takaperä lukittiin Hitsaaja sano että laatu korvaa määrän ku muut oli sitä mieltä että toisinpäin. Siistiä saumaa sai tuonnehi, Turboa aloin suunnittelemaan tuonne, vakiopakosarjan jälkeen käyrillä ylös, kun ei tuo alaspäinkään halunnu sopia, voi olla turboviive melkonen tuollalailla mutta katotaan nyt onko haitaksi asti. Välijäähyttimen vois hankkia jos sattuu halvalla vastaan kävelemään. Onko helpoin tapa saada öljynpaine laittamalla t-haara anturalta? entä paluu? Kyselen tässä jos joku vastaa, samalla lukemalla vanhoja viestejä. Valaistusta löyty halvalla melkeen paikallisesta kaupasta Hintaan 10€ zipale... voi ku ois ollu useempi ku just se yks ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ei sitä öljynpainetta tarvii mistään haaroitella. Laturin paineputkesta muutama sentti ylöspäin on kuusiokoloruuvi lohkossa.sen kun etit paskanalta niin siitä saa öljynpaineen.
Älä laita liika isoa turboa kun ei nivelet kestä vapariakaan. |
#9
|
|||
|
|||
![]() kuva käyrästäLainaus:
|