![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() En ole ainut, mutta jos olet härmässä, niin unohdetaan...Lainaus:
Siis JOS suojatie EI ole kevyenliikenteen jatke.... niin saatko pitää pyörää jalkojenvälissä? siis minulla ei asiasta tietoa, ja kun joku kaltaisesi potkii autoani k.o risteyksessä...... Mutta alkuperäinen kysymykseni: oli juurikin tuo tarkoittamasi tilanne, jos pyörälija kevyenliikenteen väylällä ![]() Siis yritän saada julki MAKSAJAN, siis sen joka maksaa pyoräilijän muistotilaisuuden voileivät ![]() ![]() Siis jalankulkija, ja yli 12v pyöräilijä on eri asia! (kuten kerroitkin) Siis ei ole päälleajo-oikeutta, ainostaan väistämisvelvollisuus ![]() p.s toivottavasti minun farkut kysyy erossa autoista, ja minun auto kengistä ja pyöräilyhansoista yms. P.S Nuo jalankulkijat on selvää pässinlihaa, niitä väistetään aina, kun ne on suojatiellä, kolmioista yms. huolimatta, mutta liikennevaloissa vain silloin kun ne taapertaa vihreillä valoilla suojatielle. Tuo suojatie kulttuuri on suomessa "hivenen" huonossa kantimessa, verrattuna esim. viroon; siellä ei kestä jalankulkijana pysähtyä ihmettelemään edes suojatien lähelle, kun koko letka tökkää antamaan jalankulkijalle tietä. Itselläni aina suuri huoli, että muistaahan kytätä noita suojatielle pyrkijöitä! Ja syy miksi homma toimii virossa, on se että asiaa todella valvotaan, ei ole yhsi kerta kun poliisit pysäyttäneet suomi-auton k.o takia. Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 18.03.2013 13:54 Perustelu: selvennetty ja lisäilty... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
luomisen tuskaa | Rekisteröimätön | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 4 | 20.04.2009 21:21 |
Jeeppi miehen tuskaa!! | SoSo | Chit-Chat | 2 | 25.01.2006 10:47 |
Q:polttoaine lämmittimen käynti tieto GE300 | Ossi_p | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.12.2005 12:11 |
Kone"tieto"nurin... | Käyttäjä | Chit-Chat | 15 | 03.06.2005 23:31 |
GPS tieto läppäriin | joker | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.05.2005 18:50 |