Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.03.2013, 01:17
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

En ole ainut, mutta jos olet härmässä, niin unohdetaan...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirP Näytä viesti
Täytyy sitä pyöräilijää väistää vaikka ajaisi suoraankin jos suojatie on kevyenliikenteen väylän jatkeena. Noin niinkuin tavallisella suojatiellä jalankulkija on kunkku ja pyöräilijä ajaa autojen sääntöjen mukaan koska muutenkin on ajoradalla.
Täällä härmälandiassa vaan autoilijoilta tuppaa unohtumaan tuo jalankulkijoiden oikeudet.
Siis alle 12v pyöräilijä on jalankulkija, mutta sinä yli 12v?

Siis JOS suojatie EI ole kevyenliikenteen jatke.... niin saatko pitää pyörää jalkojenvälissä? siis minulla ei asiasta tietoa, ja kun joku kaltaisesi potkii autoani k.o risteyksessä......

Mutta alkuperäinen kysymykseni: oli juurikin tuo tarkoittamasi tilanne, jos pyörälija kevyenliikenteen väylällä ja tulee suojatietä minun alle? ja Muuta risteystä ei ole 50 metrin säteellä? siis molemmat menee suoraan!

Siis yritän saada julki MAKSAJAN, siis sen joka maksaa pyoräilijän muistotilaisuuden voileivät kornia

Siis jalankulkija, ja yli 12v pyöräilijä on eri asia! (kuten kerroitkin)

Siis ei ole päälleajo-oikeutta, ainostaan väistämisvelvollisuus

p.s toivottavasti minun farkut kysyy erossa autoista, ja minun auto kengistä ja pyöräilyhansoista yms.

P.S Nuo jalankulkijat on selvää pässinlihaa, niitä väistetään aina, kun ne on suojatiellä, kolmioista yms. huolimatta, mutta liikennevaloissa vain silloin kun ne taapertaa vihreillä valoilla suojatielle.
Tuo suojatie kulttuuri on suomessa "hivenen" huonossa kantimessa, verrattuna esim. viroon; siellä ei kestä jalankulkijana pysähtyä ihmettelemään edes suojatien lähelle, kun koko letka tökkää antamaan jalankulkijalle tietä.
Itselläni aina suuri huoli, että muistaahan kytätä noita suojatielle pyrkijöitä! Ja syy miksi homma toimii virossa, on se että asiaa todella valvotaan, ei ole yhsi kerta kun poliisit pysäyttäneet suomi-auton k.o takia.

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 18.03.2013 13:54 Perustelu: selvennetty ja lisäilty...
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
luomisen tuskaa Rekisteröimätön Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 4 20.04.2009 21:21
Jeeppi miehen tuskaa!! SoSo Chit-Chat 2 25.01.2006 10:47
Q:polttoaine lämmittimen käynti tieto GE300 Ossi_p Tekniikka & Jutustelu 0 27.12.2005 12:11
Kone"tieto"nurin... Käyttäjä Chit-Chat 15 03.06.2005 23:31
GPS tieto läppäriin joker Tekniikka & Jutustelu 5 28.05.2005 18:50

Sivu luotu: 21:55 (GMT +2).