![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Isojen lobbauksen tulos, nitistetään pienet. Tosin viimeksi kun ostin runkotason puutavaraa, niin starkilta lujuusluokiteltu 50x100 oli halvempaa mitä paikallisilta pikkusahoilta ihan normilankku mittaheittoineen. Edit: Hauskaa vielä asiassa oli se, et starkilt sai halvemmal luokiteltua, mitä tavan mitallistettua, myyjääkin ihmetytti...
__________________
RUMARACING Esla T4 Viimeksi muokannut Reetu : 14.03.2013 23:34 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Jos lankku on yhtä hyvää, siis todellisuudessa, niin näköjään joskus myös näin.Lainaus:
Tulee mieleen yksi reklamaatio, siis nuo eristeharkot autotallin kivijalasta: Jokaisessa letkassa oli "mainos" missä oli standardi, luokituslaitos, valmistaja ja viiva, johon valmistuserä ja pakkaajan/lopputarkastajan? olisi pitänyt tussilla kirjoittaa k.o tiedot: mutta eipä ollut mitään tussilla kirjoitettua, ja tuo mittapoikkeamahan ei käy ilmi vettä itkevässä kutistemuovissa. Ja en älynnyt valokuvata noita harkkoletkoja kovinkaan tarkasti. Mutta lopputulos oli se, että kun harkon korkeus ja leveys saa heittää standardin mukaan +2mm/-5mm ja pituus hivenen enemmän;(täysin ulkomuistista) niin se ei tarkoita, että 240x190x590mm eristeharkko sopii laatikkoon, minkä sisämitat on 242x192x600mm ![]() Siis harkko oli niin paljon kaareva (tarkoitettu pyöreän tornin muuraamiseen?) että keskeltä oli n.5-7 sisässä päihin verrattuna. Kevytsora harkon korkeus oli päästä juurikin 185mm, mutta styroksin toisella puolella oleva harkko oli 191mm korkea, ja leveyttä oli noin 240mm + tuo em. n. 6mm kaarevuutta. -> siis sangen v*tt*****en muurata, kun harkon korkeus heittää max 7mm, mutta käytännössä 5mm... -> siis sangen v*tt*****en pinnoitta, kun harkon mitalla heittoa lähes sentti; siis timanttilaikalla pikkasen pois... Niin, tuo pahin harkko "pelastettiin" talteen todisteeksi, mutta kun ei ole tiedossa valmistuserää ja pakkaajaa/lopputarkastajaa, niin eivät voineet tehdä mitään muuta, kuin passittaa edustajan paikalle.... ja tuo "edustaja" soitti muutaman viikon kuluttua, että olisi tulossa katsomaan..... Mutta kun letkat oli avattu, harkot muurattu, ja enää on vain yksi paska harkko, ja firman täyttämätön, kosteusvaurioinen "mainos". Siis tuo rekkula tukehtui itseensä, koskaan ei tullut edes anteeksipyyntöä! (pitäis kaivaa 10v.vanha lähetyslista esiin, että uskaltaisi nimetä tuon 240mm kevytsoraharkko (jossa 60mm styroksia keskellä) valmistajan. (siis 95% harkoista oli priimaa, muutama % 2.luokkaa, ja loput "paskaa", mutta kun tuli ostettua täysinä letkoina, niin paska jäi ylijäämäksi... ja oli muutakin tekemistä, kun soitella.....) No, asioista oppii.... p.s Tuota Huonekalu-luokan mäntyä (siis tosi hyvää) ei ole juurikaan näkynyt rautakaupoissa... Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 16.03.2013 00:28 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Museorekisteröidyn ambulanssin merkinnät | yypy | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.06.2011 22:05 |
Syöttöpumpun leiman merkinnät? | lommolajitelma | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.05.2009 13:05 |
hilux 2,2d jakohihnan merkinnät | jonas_k | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.02.2009 13:35 |
Toitsun etuperän merkinnät! | MKLa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.09.2008 16:46 |