Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 13.03.2013, 22:39
Temuu Temuu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 134
Perusasetus

Nostetaanpas tätäkin topicia, jos täältä vaikka löytyisi tietoa

Eli viimeviikolla vaihdettiin kytkinpaketti tuohon penariin.. Vanha kytkin alkoi luistamaan kun laitoin ahdonalaisen syötön toimimaan, vanha omistaja kun oli vetänyt alipaineen pumpun kanteen

Samalla vaihdettiin kampiakselin stefa ja silmälaakeri, eli vauhtipyöräkin oli pöydällä ihmeteltävänä, sen pinta oli ihan ok kunnossa ja välystä tuntui noin sentin verran (vissiin normaalia?).. MUTTA kytkin luistaa edelleen, mistä helvetistä tuo voi johtua? Vanhakaan levy ei ollut juuri kulunut, luultiin että asetelma olis väsyny ja siitä johtuis tuo luistaminen mutta nyt sekin uusi

Luistaa silleen että pienillä kierroksilla kun runttaa kaasun pohjaan, nousee kierrokset jonku sata rpm ja sitten lähtee vetämään.. Testin vuoksi kokeilin myös että 70kmh vauhtia ja 5. vaihteella urku auki -> luisti niin paljon että kytkin ei "tarttunut" ollenkaan
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselinkoneen käyntiongelma farmforest Tekniikka & Jutustelu 12 25.07.2012 09:40
Hj60 käyntiongelma ToyotaHj60 Tekniikka & Jutustelu 23 15.02.2012 19:33
HJ:n Käyntiongelma. välijäähdytin Tekniikka & Jutustelu 2 19.02.2010 17:40
Uaz käyntiongelma -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 18 01.06.2005 20:49
Patrollin käyntiongelma Tekniikka & Jutustelu 9 09.03.2005 16:49


Sivu luotu: 07:27 (GMT +2).