Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2013, 13:37
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Kolmitiehana.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2013, 17:37
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska Näytä viesti
Kolmitiehana.
Hyvä huomio. Kiitos. Täytyy tutkia nuokin vaihtoehdot, millaisia löytyy, ja ois tietysti plussaa kun ois sellanen että kehtaa kojelautaan laittaa.
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.03.2013, 09:26
p0hamala p0hamala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 145
Perusasetus

Jep - lämppärin kennon kierto on todellakin orkkiksessa jatkuva, lämpö säädetään läpin. Lähtö on termmarin alta ja paluu on vesipumpun taakse 18mm shunttiin. Itselläkin on ollut mielessä 3-tiehana ja kävin sellaisen hankkimassa mätänetistä (saab 95 / opel omega / jne) mutta ei ole vielä kiinni. Tuo hankkimani on alipaineohjattua mallia joten sen säädön järjestäminen on vielä hakusessa.

T/P
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2013, 10:25
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja p0hamala Näytä viesti
Jep - lämppärin kennon kierto on todellakin orkkiksessa jatkuva, lämpö säädetään läpin. Lähtö on termmarin alta ja paluu on vesipumpun taakse 18mm shunttiin. Itselläkin on ollut mielessä 3-tiehana ja kävin sellaisen hankkimassa mätänetistä (saab 95 / opel omega / jne) mutta ei ole vielä kiinni. Tuo hankkimani on alipaineohjattua mallia joten sen säädön järjestäminen on vielä hakusessa.

T/P
Juu, niinkuin Kaitsu tuossa ylempänä ohjeisti niin ei voi vapaakiertoa sulkea. Sain myös ohjeen jossa vesi kiertää vapaasti kennossa ja vierelle pannaan ohitusputki jota rajoitetaan hanalla, kun hana on auki niin neste kiertää helpomman reitin kautta, ja kun hanaa suljetaan niin alkaa kiertää kennossa. Toimii kuulemma hyvin, eikä hanan aukiollessa kennosta lämmintä tule.
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeepin lämppäristä vepele Tekniikka & Jutustelu 12 29.11.2010 15:13
ilmat pois lämppäristä evo2 Tekniikka & Jutustelu 5 13.07.2007 20:19
tietoo tarvitsee 2xrocky Tekniikka & Jutustelu 2 28.03.2005 16:11
moottori tietoo höpis Tekniikka & Jutustelu 6 14.03.2005 14:45


Sivu luotu: 12:40 (GMT +2).