![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]() 4 linkkiä
Jeep
Tota samaa miettinyt on otettu huomioon porttaalin napalinja, ylävarsille on mahdollisuus toisille reijille ja tukivartta kääntämällä saa pienen säädön tehtyä. Alatukivarret tulee aika alas, mutta onneksi lähelle porttaali poksia niin ei joka paikkaan ota kiinni ja etukiinnitykseen saa tehtyä säädöt ja pitää kokeilla ennen kuin kolvaa viimeisen version kiinni+ tukivarsia kääntämällä myös pieni säätö mahdollisuus. Katsoin Jounin laittamaa kuvaa niin melko suoraan menee noi alavarret perästä runkoon, mulla tulee reilusti viistompaan. Jos rupee vääntöä olemaan liikaa puslille niin täytyy laittaa siihen lisätuki mikä nyt nimeltään olikin. Etuperä sitten kiva onkin kun tila melko paljon rajallisempi siihen ei oo vielä suunnitelmaa, lj:n jakareita on kyllä jos ei jaksa käyttää 1 kuukautta taas raapimiseen. Mitenkäs muuten noita kallistuksenvakaajia on porukoilla kiinni jenkkilässä ainakin tuntuu olevan melkein joka kikottimessa |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulla on kallistuksenvakaaja takana, ja aina välillä olen suunnitellut eteenkin laittavani. TJ:n vakio etuvakaaja on liian jäykkä maastokäyttöön, joten pitäisi kuitenkin ostaa ohkaisempi aftermarket-malli. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tuossa "ohjelmassa" huomaa, miten paljon pienetkin muutokset esim. akselivälissä, painopisteessä, yms. yms.. vaikuttaa tuohon nelilinkin toimintaan. ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]() 4 linkkiä
Jeep
Mulla tulee melko vaateriin ylätukivarret ja alatukivarret tulee noin 7 asteen kulmaan ylöspäin. Tuosta kuvasta poiketen tulee hiukan eripaikkaan kohtaus kulmat ala ja ylävarsilla, koska ylävarret menee rungon myötäisesti vaaterissa Ylävarret tulee 45 asteen kulmaan ja alavarsien yhtymäkohta tulee juuri ennen etuakselia Melkosen monta vaihtoehtoa löytyy tohon touhuun, mutta sehän vaan on hyvä kun erilaisia kikottimia niin paljon. |
#7
|
||||
|
||||
![]() alavartta
JEEP
Tänään kerkes tallin puolelle muutamaksi tunniksi. Pikatoimituksella fc-koneistuksesta soviteholkkeja lisää, helpottaa hommaa pari oli aikaisemmin tullu jo mutta tarvitsi vielä lisää, saa kohta testattua liikkeitä. Oma sorvi olis kiva mutta vie tilaa liikaa. Noin suurinpiirtein tohon asentoon tulee, kolme eri korkuista kiinnitys kohtaa etupäähän. Aina kun raksutti tyhjää niin hitsi täppien sun muiden epämuodostumien pois hiomista. Ensviikolla hakemaan lisää rautaa, niin saa etupäät kiinni. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Wrangler YJ/CJ7 | arzi198 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 18.08.2011 14:04 |
Myydään Wrangler Tj | Wrang | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.12.2010 13:35 |
Wrangler | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 21.06.2007 10:04 | |
O: Wrangler | Wiikki | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.12.2006 12:34 |
92 Wrangler ja 33" | KariS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2005 17:06 |