![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uuden traficin perään eilen otin kärryn ekaa kertaa. Eihän se valo pistoke sopinu siihen alkuunkaan. Jos auto myydään mainostaen vetokoukkua ni luulis et se on käyttö valmis liilenteeseen.. Ja noi pyyhkiät. Suomen talvessa aivan perseestä. Aina jäässä kun ovat 15cm alempana kun mihin lämmin ilma puhaltaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Adapteri väliin niin saat 7-napaisen kärryn johdon kiinni. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
juu. En oo ikinä nähny uutta pistoketta. Eikös pakki valon sais 7 napasellaki?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ei mun lasku päällä tuu kun 6.
1 vilkku 2 vilkku 3 jarru 4 parkki 5 sumu 6 maa mutta aivan sama ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oltzin versiossa ei oltu otettu huomioon että takavalot on kahdessa eri johdossa, kaikki teoreettiset ääri- ja sivuvalot samaan takavalon johtoon kytkettynä polttelis varmasti sulakkeita ja johdotkin lämpeis. ![]() Tässä 13-napaisen järjestys: ![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 05.03.2013 16:37 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ennenkun tämä menee väännöksi jostain peräkärryn pistorasiasta, niin osaisiko joku kertoa faktaa tai edes valistunutta arvausta 2.8 litrasten Ducatojen / Jumperien / Boxereiden koneissa odotettavissa olevista ongelmista. Olisi nimittäin paku harkinnassa Hiluxin tilalle. Pitkä Hiace/Transporter on just inan liian pieni, ja Sprinterin/ LT:n hinnat suhteessa kuntoon ja niissä odotettavissa oleviin maali/ sähkö/ suutinvikoihin nähdet on kalliin puoleisia.
Tän hetkisten tietojen mukaan vanhemmat 1.9 ja 2.5 on etukammiokoneita turbolla tai ilman ja 2.0, 2.2, 2.3 ja 2.8 turbollisia commonraileja. 2.0 & 2.2 on PSA:n, 2.3 & 2.8 Fiat/Iveco tekeleitä. 2.8 lie yleisin noissa korotetuissa. Niihinhän topikin aloittajakin halusi kommentteja, eikä näihin pikkupakuihin? Konetta lukuunottamatta Fiat/Citikka/Pösö on presiis samoja sanoipa joku merkkiuskollinen mitä hyvänsä. Pienemmät 1,9 - 2,3 litrasethan on matalissa/lyhemmissä? 1.9 ja 2.0 PSA dieselit on mun käsityksen mukaan aika hyviä ja kestäviä koneita jos edes jonku verran järjellä huolletaan ja käytetään. Kokemusta on jo yhdestä 1.9TD Jumperista, ja vaikka siinä oli omat murheensa (sähköt "ameriikan mallia", 250->350tkm matkalla joutu vaihtaan alapallot, yhden etupyöränlaakerin, takaiskarit, pakoputken, startin jne), niin silti euroa kohti oli paljon enemmän pakua kuin silloisissa Toyota/VW vaihtoehdoissa. PSA 1.9 TD pesee Toyotan 2.4 dieselin 6-1, ja se 1 tulee Tohotalle kylmäkäynnistyksestä, mutta nyt ei ole kyse tosta koneesta vaan 2.8 commonrailista. Viimeksi muokannut ankkuli : 08.03.2013 13:25 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pakettiauton katolle asennusteline | khonkonen | O/M/V Muut | 4 | 16.10.2014 22:05 |
Myydään Pakettiauton C-Renkaita ( KUVIA ) | Offijäbä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 31 | 14.01.2013 22:26 |
Myydään 2 pakettiauton flektiä | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.07.2011 20:58 |
Myydään Pakettiauton katto-/huoltoteline | IironSika | O/M/V Muut | 2 | 29.08.2010 20:24 |
Myyty PAKETTIAUTON TAAKKATELINEET | ROOPE67 | O/M/V Muut | 2 | 08.10.2009 06:58 |