Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi
ja vilkun viiksi meni kerran poikki  vittu kokonaan muovia koko roska!
|
No eiköhän nuo oo suurimmassa osassa nykyautoista. Mutta hox, kytkinpolkinkin on läpeensä muovia Ducatoissa. Yks isäntä kerto tarinaa että oli ollu isommalla tiellä kääntymässä tien yli huoltoaseman pihaan, odotellu siinä vastaantulevia pykälä silmässä ja kytkin pohjassa. Yhtäkkiä naksahtanu, poljin poikki, auto lähteny ryömimään tien yli... äkkiä lisää kaasua niin oli kerinny alta pois.

Tsiisas mitä laitteita.
Synkkiähän nää on läpi kotasin kaikki
isommat pakut valmistajasta ja mallisarjasta riippumatta. Fiiatit, Renut, Pösöt, Foordit, Ivecot menee samaan lokeroon, paljon on remontoitavaa ja kopat mätänee siinä sivussa. Mersutkin ruostuu kovin ja hajoo sitä koneita niistäkin, mutta keskimääräistä paremmin taitaa Sprintteri pärjätä, kilsat ei näy niin pahasti jos siivosti ajelee/elelee.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susiraja2
kyseessä on noi korkeet ja puoli pitkät ja pitkät mallit
spirtteri olis yks vaihtoehto mutta hinta liian kova
nyt joku kysyy miks ei kuorma autoa jo samalla ei sovellu käyttö tarkotukseen
kokeiltu on
|
Entäpä jos kipasis Saksasta, Puolasta, Latviasta tai jostain uuden nihkeen uuskoppasen Sprintterin ja rekisteröis kuorkiks? -09 malleja n. 100 tkm ajettuna saa kymppitonnin pintaan. Kuorkkina ei vuotuisia ajoneuvoverojakaan.