|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
hiluxin tehoten löytänyt searchilla, mut muistan kevään aikaan lukeneeni, et paljon saa olla LN110 2.4d hiluksissa tehoa turbotuksen jälkeen.Siis +20% menee teholapulla, mutta jos esim 30%, ni mites sitten?voiko verrata johki toiseen hiluksiin ( jarrut yms )?kiitos
|
#2
|
||||
|
||||
+20% tehokkaimmasta mallista taitaa olla se suurin teho jolla saa leimattua,
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi Viimeksi muokannut Rotta-Racing : 23.06.2008 20:23 Perustelu: Kommentin poisto |
#3
|
||||
|
||||
Lainaus:
Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
taitaa olla 171 heppaa maksimi teho minkä saa leimattua v6:sessa on 105kw
|
#5
|
||||
|
||||
itellä turbo rojekti menossa kanssa, ja meinasin verrata 2.4l pensakoneen jarruihin, jolloin sais jonkun reilu 120hv... paperiin.
|
#6
|
|||
|
|||
vastaavuustodistus
tartteekohan ne konttorilla tommosta lappusta jarruista yms, kun nyt on teholapun mukaan maksimaaliset ~107hv
|
#7
|
||||
|
||||
onko noissa hilujen jarruissa paljonki eroa bensan ja dieselin välillä ja sette sen v koneella olevan. pitäis itse kanssa hakee katastus lappu tässä piakkoin ni tietäs että paljonko siinä lapussa saa se lukema olla
|
#8
|
|||
|
|||
Lainaus:
2,4l bensa on se mihin verrataan ja taisi olla raja jonkun verran vajaa 120 taisi raja olla.Ja alustassa/jarruissa ei ole mitään eroja. |
#9
|
||||
|
||||
ite olen siinä käsityksessä... että tehot sais asettua lähelle tuota 120hv. sinänsä sama kun ite meen leimalle pikkupaineilla, 0.7bar... tai jotain, ni ei tee tiukkaa. Säätimillä sitten nostetaan jos/kun tarvitaan. Mä tilasin sellasen elektronisen ahtopaineen säätimen, low boost ja high boost napilla =D ja niin että saapi sisältä säätää =D
http://hevosvoima.com/site/tuotekuva...D-SE-FINAL.jpg Tarkka lämpötilakorjattu paineanturi mahdollistaa tarkan ahtopainetiedon ohjaimelle. Ohjain toimii closed loop periaatteella pitäen ahtopaineen tasaisena halutun ahtopaineen saavutettuaan. Anti lag toiminto minimoi ahtimen heräämisajan parhaan terävyyden saavuttamiseksi kuitenkaan ampumatta säätöarvosta yli. Low boost -aletuksella max ahtopaine on 1bar ja High boost asetuksella 1,7bar. |
#10
|
|||
|
|||
vm 1997 hiluxi 2.4D 2l turbotus
voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?
|
#11
|
||||
|
||||
Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.
|
#12
|
|||
|
|||
eikä oo halvempaa konstia
|
#13
|
|||
|
|||
Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.
|
#14
|
||||
|
||||
Lainaus:
Vaihtoehto b) valmis turbosetti mihin löytys TÜV-paprut mukaan, voip olla ettei tämmösiä oo ikinä tehtykkään Hiluxia varten Eurooppa-markkinoille. |