Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   hiluxin tehot (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48299)

Rekisteröimätön 23.06.2008 19:10

hiluxin tehot
 
en löytänyt searchilla, mut muistan kevään aikaan lukeneeni, et paljon saa olla LN110 2.4d hiluksissa tehoa turbotuksen jälkeen.Siis +20% menee teholapulla, mutta jos esim 30%, ni mites sitten?voiko verrata johki toiseen hiluksiin ( jarrut yms )?kiitos

Rotta-Racing 23.06.2008 20:15

+20% tehokkaimmasta mallista taitaa olla se suurin teho jolla saa leimattua,

Repro 23.06.2008 20:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing (Viesti 471149)
+20% tehokkaimmasta mallista taitaa olla se suurin teho jolla saa leimattua

Yep!
Lainaus:

mut konttorin jälkeen vaikka +100% tehokkaimmasta.
Noup!

toyota4x4 23.06.2008 22:00

taitaa olla 171 heppaa maksimi teho minkä saa leimattua v6:sessa on 105kw

Vilkutin 24.06.2008 08:13

itellä turbo rojekti menossa kanssa, ja meinasin verrata 2.4l pensakoneen jarruihin, jolloin sais jonkun reilu 120hv... paperiin.

Rekisteröimätön 24.06.2008 08:44

vastaavuustodistus
 
tartteekohan ne konttorilla tommosta lappusta jarruista yms, kun nyt on teholapun mukaan maksimaaliset ~107hv :)

j1s 24.06.2008 22:37

onko noissa hilujen jarruissa paljonki eroa bensan ja dieselin välillä ja sette sen v koneella olevan. pitäis itse kanssa hakee katastus lappu tässä piakkoin ni tietäs että paljonko siinä lapussa saa se lukema olla :D

Jappi 25.06.2008 00:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 (Viesti 471192)
taitaa olla 171 heppaa maksimi teho minkä saa leimattua v6:sessa on 105kw

Eipä kelpaa runneri vertailuun,ja sitkasta on vähän jenkkimallienkin kanssa kun ei tojotalta saa enää mitään vastaavuuslappuja tekniikanvaihtoihin...

2,4l bensa on se mihin verrataan ja taisi olla raja jonkun verran vajaa 120 taisi raja olla.Ja alustassa/jarruissa ei ole mitään eroja.

Vilkutin 25.06.2008 05:17

ite olen siinä käsityksessä... että tehot sais asettua lähelle tuota 120hv. sinänsä sama kun ite meen leimalle pikkupaineilla, 0.7bar... tai jotain, ni ei tee tiukkaa. Säätimillä sitten nostetaan jos/kun tarvitaan. Mä tilasin sellasen elektronisen ahtopaineen säätimen, low boost ja high boost napilla =D ja niin että saapi sisältä säätää =D

http://hevosvoima.com/site/tuotekuva...D-SE-FINAL.jpg

Tarkka lämpötilakorjattu paineanturi mahdollistaa tarkan ahtopainetiedon ohjaimelle.

Ohjain toimii closed loop periaatteella pitäen ahtopaineen tasaisena halutun ahtopaineen saavutettuaan. Anti lag toiminto minimoi ahtimen heräämisajan parhaan terävyyden saavuttamiseksi kuitenkaan ampumatta säätöarvosta yli.

Low boost -aletuksella max ahtopaine on 1bar ja High boost asetuksella 1,7bar.

juuhha 04.03.2013 19:09

vm 1997 hiluxi 2.4D 2l turbotus
 
voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?

-MaTTi- 04.03.2013 19:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja juuhha (Viesti 978916)
voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?

Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.

juuhha 04.03.2013 19:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 978920)
Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.

eikä oo halvempaa konstia

astalo 04.03.2013 20:46

Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.

-MaTTi- 04.03.2013 21:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja astalo (Viesti 978955)
Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.

... tai uudempaa. Voi olla myös kokonaan toisen merkkisestä autosta, kunhan kaikki päästöihin vaikuttavat kikkareet seuraa mukana.

Vaihtoehto b) valmis turbosetti mihin löytys TÜV-paprut mukaan, voip olla ettei tämmösiä oo ikinä tehtykkään Hiluxia varten Eurooppa-markkinoille.


Sivu luotu: 04:57 (GMT +2).