![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Käännä avain nollaan ja jätä se paikoilleen, ja irrota akun piuhat hetkeksi ja koita uudestaan. Jos ei auta, niin sitten ota se muovikuori siitä ratin alta irti, ja tsekkaa että se ajon eston sirunlukurinkula on kunnolla siinä virtalukon ympärillä. Ei ole omakohtaisia kokemuksia tuon ongelman tiimoilta ainakaan toistaiseksi, mutta jotain tuommoisia juttuja olen joskus lueskellut...
__________________
-Pauli- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Itellä jimnyssä tehnyt muutaman kerran samaa, syytä en ole keksinyt.
Enkä myöskään keinoa millä ohitan koko järjestelmän.. Kone huoneessa on 2 relettä polttoaineen syöttöön ja moottorin ohjaukseen Nämä oli kerran hapettuneet ne kuin vaihto niin lähti käyntiin.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#3
|
|||
|
|||
![]() Voe voe.Lainaus:
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko toista avainta? Joskus jopa avaimen puolen kääntö saattaa auttaa. Siru kun on aika usein toisessa laidassa avainta.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Näkyykö tuollainen ajoneston päälle meno obd lukijalla ja pystyyköhän sillä kuittaan sen jotenkin? Koska jos tuo onnistuisi niin silloin ratkaisu olisi melko yksin kertainen. Bluetooth obd lukija, mikä on kiinni siinä odb pistokkeessa. Luuriin softa mikä resetoi tuon vian ja matka jatkuu.
Tosin ei poista sitä ongelmaa että se tulee toistumaan mahdollisesti. Itse melkein kaivaisin jostain netin syövereistä Jimnyn korjaamokäsikirjaa. Sieltä etsisin miten siinä on toteutettu ajonesto ja heivaisin mäkeen koko ajoneston. Netin syövereistä voi myös löytyä muutoinkin ohjetta miten se ajonesto ohitetaan pysyvästi. En tie käytetäänkö jenkkilässä myös ajonestoja autoissa samanlailla kuin EU alueella? Eikö se muinoin ollut joku EU päätös että autoihin pitää tulla ajonesto? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei näy ja on jokseenkin hankala ellei mahdoton ohitettava jopa autosähköalan ammattilaiselle. Moottorinohjaus-ECUun asti yleensä lonkerot, joten vaatis tinailua pahimmillaan siellä saakka.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
No jaah. Transportterissa se ohitettiin ainakin melko nopeasti.
http://www.xpresskit.com/categories.aspx?categoryid=2 tuolla on jotain ajoneston ohituslaitteita, mitkä pysyvästi ilmeisesti ohittaa tuon. Sit kun ottaa purkin välistä pois niin ajonesto toimii taas. Näin ainakin ymmärsin että ne toimisi. Tuo ensimmäinen purkki näytti maksavan vajaa 50$. Joten melkein etsisin vaikka tuollaista purkkia. Unkari voi olla kovasana kun etsii euroopasta vastaavia ![]() bypass anti theft system hakusanalla googlesta löytyi aika paljon kaikkea kivaa. En tie millä nimellä Jimnyä jenkkilässä myydään ja onko se siellä saatavilla chevynä? Muistelisin että Vitaraa ainakin sai siellä chevynä. Joten kun tilaa ulkomailta niin olettaisin että jos valitsee tuollaisen chevy jimnyn jostain valikoista niin varmaan toimisi täälläkin jimnyssä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Jimny ajonesto | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.12.2010 19:03 |
"ajonesto" hj-61:seen | Kulliolli | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.09.2007 16:42 |
Freelanderin ajonesto | Freelander | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 18.11.2006 18:31 |
tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
Ajonesto & kulutus | Firebird | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 02.06.2004 14:23 |