Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 03.03.2013, 22:06
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Siis tuo fig.12 kuvan systeemi, siis muovi putki, jossa tukiholkki sisällä, ja helmiliitos on yleisesti käytetty, esim kiinteistöjen painevesijärjestelmissä, ja hyvinkin luotettava. Tuossa helmiliitoksessa on vain yksi ongelma; helppo kiristää liian tiukkaan, ja silloin pitää tehdä uusiksi kokonaan.
Toinen ongelma pienillä putken halkaisijoilla on se, että jos jostain pääsee roska(esim. putkea katkaistaessa), niin tukkii helposti tuon liitoksen.

Ja jos vuotaa enemmän auton liikkuessa, niin juurikin nuo 0-renkaat vuotaa.
Kun käytät auki, niin tarkista että noiden o-rekaiden kuluttamat urat on tuon tasauspyörästön ilmareiän molemmin puolin, ja että tuo lähtevä metalliputki ei ole jännityksessä, siis väännä tuota o-renkaiden "kehystä"

Ja valitettavasti kaikkien paineilmalaitteiden ominaispiirre on tuo vuotaminen, joko ennemmin taikka myöhemmin
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan patrolin vuotava tankki Ahma O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 10.06.2016 07:09
Myydään / Vaihdetaan LR Discovery 200tdi osina: mm. ARB:t(10-pooriset?) + ARB kompura, ajettu n.169tkm... Teukka O/M/V Ajoneuvot 17 20.05.2016 19:37
Vuotava stefa. RIPAX Tekniikka & Jutustelu 7 20.06.2012 22:45
Vuotava kannentiiviste Tekniikka & Jutustelu 20 21.12.2007 00:21
Patrollin vuotava pallonivel SKO Tekniikka & Jutustelu 13 20.05.2006 07:59


Sivu luotu: 08:47 (GMT +2).