![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tuolleen tod.näk. itsekin nyt tekisin jos ARB:n asentaisin, mutta koska laiska olen enkä haluaisi käyttää perää auki ellei ole ihan pakko niin koetellaan virittää sitä pitävämmäksi. ![]() Miten tuon kupariputken olet kasvattanut 5->6mm perän sisällä? Juottanut siihen uuden putken jatkoksi vai? Minkälainen tuo nippa on johon se kupariputki tulee? Hieman vastaava kuin mikä ARB:n alkuperäinen on, mutta sillä erotuksella että jatkoksi tulee tuo oikea paineilmaliitin?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tarkista painaako tuo lukitsin sitä holkkia, itse painin saman asia kanssa pitkän aikaa, tuli purettua ihan useamman kerran etuakseli ennenkuin vika löytyi.
Eli tuo lukitsin ajoittain painoi holkkia vinoon jolloin ilma pääsi karkaamaan O-renkaiden välistä. |
|
||||
|
||||
![]()
Itelläki piti kayttää uusiksi auki ja laittaa prikka tuo lukituksen alle kun painoi tuota o-rengasta.
Vittumaista hommaa tuo etuperän irrotusei ihan huvikseen tee.
|
||||
|
||||
![]()
niihin saa ainakin mikkelistä hydrauliikkakeskukselta kulmaliitintä arb.n omalla koolla ja on myös ympäripyörivää mallia, ei tarvitse ruveta tinailemaan jos ei halua... itse hain taas muutama viikko sitten pari liitintä....
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viittitkö pistää postissa miulle pari sit kun ens kerralla käyt? |
|
||||
|
||||
![]()
Tänne kans muutama jos kehtaa lähettää.
Tuli tuossa mieleen että saako tojotassa etu akselin perän irti kun irroottaa levyn nin siinä on ne pultit jotka pitää jarrukilven paikallaa. Saako tätä kautta vetareita ulos että saa tuon perän irti? Itte kun olen aina tyhmänä käyttä nuo olkatapit irti.
|
||||
|
||||
![]()
Onkos tossa sit eroja Rover vs. Toyotan perä? Maddiksella vissiin Rover-perä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
käy ihan suoraan siihen banjoliittimeen... voin laittaa, kun ens kerralla käyn...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan patrolin vuotava tankki | Ahma | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.06.2016 07:09 |
Myydään / Vaihdetaan LR Discovery 200tdi osina: mm. ARB:t(10-pooriset?) + ARB kompura, ajettu n.169tkm... | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 20.05.2016 19:37 |
Vuotava stefa. | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.06.2012 22:45 |
Vuotava kannentiiviste | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 21.12.2007 00:21 | |
Patrollin vuotava pallonivel | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.05.2006 07:59 |