![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Venällä reitillä olevat venäläiset on yleensä paikallisia. Kerran mekin törmäsimme, kun mies oli käynyt kalassa ja oli sitten Ladalla reitillä kiinni. Yks ongelma on tiedottaminen paikallisille tai lähinnä kanavan puute. Mieluiten ollaan tiedottamatta varsinkin camp-paikkoja (pikkurosvojen takia), kun teitäkään ei voi oikein sulkea nykyjärjestäjä määrillä. Ja venäjällähän jos tie näkyy kartassa sitä saa ajaa, se on yleinen tie. Suurin osa Ladogan pätkistähän on näin yleisiä teitä. Nyt on vähän tehty kärpäsestä härkänen. Jos katsotaan Ladogan osallistumismaksuja ja verrataan muihin kansainvälisiin kisoihin niin se on vähän hankalaa. Magam Trophy 2013 osallistumismaksu on 1220e, sisältää 2 henkeä ja auton. Croatia Trophy ei edes julkisesti ilmoita (pitää ilmoittautua ensin), mutta se oli jotain reilut 2000euria, joka sisälsi 2 henkeä ja auton plus sapuskat näille. Ruoka on pakko maksaa söi sitä tai ei. Huoltohenkilistö ei kuulunut tuon piiriin. Veikkasin, että Pylkön Pekka, jos uusi kilpuri (Volvo NG = Volvo Next Generation) vaan kestää tulee olemaan korkealla. Nyt on nimittäin panostettu ja pikkuisen, on nelipyöräohjausta, painoa vähäsen jne...ajamisestahan ei Pekalla ole koskaan ollut kiinni. Tosin Latvian Ed Vansovics lienee pahin vastus.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 27.02.2013 12:50 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos Protoissa ei enempää osallistujia ole, niin ollaan mekin varmasti kympin sakissa ! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Niin se vaatisi maaliin pääsyn ensiksi. Ja henkilökohtaisesti en luota siihen Jezin protoon ollenkaan, sillä on Karman laki päällä. Aina se löytää sen syvimmän kohdan. Se Jezin kilpuri vähän niinkun Paulin aikoja sitten rakentama Matchbox, sinänsä hieno peli, mutta ei se sovi oikeastaan mihinkään muuhun safari hauskutteluun. Tämä on nyt vain henkilökohtainen mielipide.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On tuon auton hankinta ollut myös aikamoinen panostus kyseiseen lajiin. Eiköhän silläkin autolla tulla olemaan aika korkealla niissä sijoituksissa, ja toivottavasti se kovin vastustaja on joku toinen suomalainen. Mites muuten kun olet noita kilpailussa menestyviä arponut, niin minne olet unohtanut mm. Sihvosen tai Puumalaisen. Käsittääkseni heilläkin on ihan etenevät laitteet ja ajotaitoa, ei ole kylläkään sivusuunnassa liikkuvaa taka-akselia tai oikeata nelipyöräohjausta mutta eiköhän ilman niitäkin voi vaikka voittaa. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onhan se hienoa että kannustetaan etukäteen ! paa sääkin vaan pinkki volvo iskuun ja kisaan mukaan, hyvin sekin etenee ! ei menestys ole aina autosta kiinni ,kyllä siihen vaikuttaan miljoona muutakin asiaa. Ja Niko auto on kovassa iskussa samoin kuski. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Komiasti tuntuu tuo Nikon Hiluksi toimivan, hultoporukka ja muukin kalusto tuntus olevan iskussa, apparia on treenattu Juukan mettässä
![]() ![]() ![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Puheet pitävät täysin paikkansa. Kaiken lisäksi minulla on ollut pakottava tarve ulvoa aina täydenkuun aikaan ![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nikoa ei saa kannustaa ainakaan ekana päivänä. Sillä on muutenkin adrenaliinia niin paljon. Nikolle pitäisi lauantain lähdössä syöttää kasa beetasalpaajia. Jos Niko selviää ekasta päivästä niin sitten menee hyvin. Jos on märkää niinkuin viime vuonna niin se etu neljästä urasta verrattuna kahteen on käytännössä niin uskomaton, että se pitää itse nähdä. Niillä repii pitkillä suopätkillä niin reilut erot, ettei niitä kovapohjaisilla pätkillä aja kiinni. Se on vain fakta ja on typerää olla tunnustamatta sitä. Tietenkin niidenkin pitää pysyä ehjinä. Tosin Ladogastahan puuttuu ainakin kaksi venäjän kärkikuskia eli Gobulev ja Savelev, Latvian Zeizan veljeksetkin ajaa TR-3:ssa. Tämä on nyt henkilökohtainen mielipide, suomalaisilla on joku pakonomainen tarve ajaa ainoastaan kisaluokissa ja jotenkin muita luokkia pidetään ns. jättöluokkina. Kyllähän Kämpin Hate voi kertoa kuinka raaka oli viime vuonna Adventure -luokka. Mun mielestä Hatellekin se todellisuus selvisi pikkuhiljaa. Henkilökohtaisesti arvostan yhtä korkealle ja suureksi saavutukseksi ns. Tourism -luokkaan kuuluvan luokan voittoa tai sijottumista siellä podiumille. Koska, joka luokassa on kärjen taso aina huippukova.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 01.03.2013 18:47 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimevuonnakin ajettiin Laatokalla ihan rauhallisesti, mutta tänävuonna koitetaan uuden 1.5t evoluutioversion myötä pitää vähän kovempaa vauhtia. Viimeksi muokannut Arska : 01.03.2013 19:01 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Proto -luokan kärkisijat on jo monena vuonna selvitelty yhdellä pätkällä eli "Bogs, fords and rocks Saytakanoya" eli pätkä mikä nyt alkaa Uuksa -joen ylityksellä ja sen jälkeen on oikeastaan vaan joen ylityksiä, suota ja suota kaikissa eri muodoissa. Yleensä erot on olleet niin suuret tuon jälkeen ettei niitä ajamalla enään kiinni oteta.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 01.03.2013 20:01 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Niin se vaatisi maaliin pääsyn ensiksi. Ja henkilökohtaisesti en luota siihen Jezin protoon ollenkaan, sillä on Karman laki päällä. Aina se löytää sen syvimmän kohdan. Se Jezin kilpuri on vähän niinku Paulin aikoja sitten rakentama Matchbox, sinänsä hieno peli, mutta ei se sovi oikeastaan mihinkään muuhun safari hauskutteluun. Tämä on nyt vain henkilökohtainen mielipide.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LADOGA TROPHY 2012 | myllis | Tapahtumat | 260 | 27.12.2012 23:10 |
Ladoga Trophy Four Wheelerissä | timmy | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.06.2011 20:40 |
Beach Racing from Ladoga Trophy | Avtokosmos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.06.2008 19:31 |
Ladoga Trophy 2007 | LaaLaa | Tapahtumat | 56 | 10.07.2007 14:11 |
Ladoga Trophy 2005 | Jörmelö | Tapahtumat | 19 | 15.11.2003 16:36 |