Tossa kun lukee nota Ladogan juttuja kävi selkeesti selville että porukka ei ymmärrä mitä tuossa Mylliksen postaamassa sääntöotteessa ihan oikeesti sanotaan. Siellähän puhutaan vieralijapassista (hinta 1200 ruplaa), jonka siis voivat saada
vain järjestäjän tai kilpailijan kutsumat henkilöt. Passilla pääsee sitten järjestäjän osoittamiin paikkoihin ihan kuin esim. erikoiskokeille NesteOil-rallissa meillä ja kisaaja sitten vastaa tiiminsä törttöilystä kisan aikana IHAN SAMALLA TAVALLA KUIN MEILLÄ JYSVÄSKYLÄSSÄKIN
Mitä tohon 300 kertaiseen osanottomaksusakkoon tulee niin sehän taas koskee kilpailijan rekisteröimättömiä huoltojoukkoja tai kisaajien muita kavereita ajelemassa (tai huoltamassa) reitillä

tarkoittaa että jos omat kaverit on katsomassa kisaa niin ei kannata niiden kanssa julkisesti kaveerata tai ainakaan jäädä siitä kiinni!!!
ELI LYHYESTI!!! Ei kandee mennä kaverin kisaa pilaamaan sillä että sokkailee pitkin reittiä ominpäin väärissä paikoissa ilman vierailija/rekisteröitymispassia tai vaikka sitten passillisenakin. Tulee kilpailijalle toosi kalliiksi kun ensin maksaa 300% lisää ja sitten vielä hylätään Voi siinä kaveruus olla kovilla