![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Olihan taas!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tai voiphan se olla tai sitte toisinaan taas ei?
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla teki iha samaa. tosin kuulu kyllä lopulta kovissaki nopeuksissa.sellanen muutamia sekunttejä kestävä karmea vinkasu.
pinionin laakeri iha moro. oli pinnat lähteny. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Siis ujellus/huutaminen:
Tuo lämppärin moottori on helppo eliminoida, siis kun ääni kuuluu, niin läppäri nollille.
Onko tuonne etuakselille tehty remppaa viimme vuosina? Siis itse olen jälestänyt satunnaista parkaisu, tai jopa murahdusta? ja se kuului satunnaisesti. vaihdettiin etu pyoränlaakerit, ja jumpattiin jarruja..... Ja kun tuo viimmeinen parahdus/kirkaisu tuli, niin syyllinen löytyi! (meni vetonivel, ajettu suuruusluokkaa alle 10tkm(samasta kaupasta), 20v vanha vetoakseli, ja syyllinen oli tarvike vetoakselin pronssi(?) holkki. ja en ole viitsinyt laskea, paljonko tuo n. 50e alkuperäisen korvaaminen halvemmalla maksaa... Siis eihän etuperään ole tehty remppaa esim. 100tkm sisällä? p.s noita k.o puulaakin pronssiholkkeja on tullut vaihdettua alkuperäisiin "muutama" aiheesta löytyy haulla lisää. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan HDJ etuperä välitys | Masaman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 31.12.2012 19:32 |
HDJ etuperä | Masaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.11.2012 00:36 |
Spacerit HDJ:n etupäähän. Vinkkejä? | Jesmender | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2012 12:26 |
Ostettu hdj 80 etuperä lukolla.ym osia. | hunter hdj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.02.2010 15:51 |
O: Toyota LJ:n tai HDJ:n etuperä | Arska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.11.2007 01:02 |