![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013...07750_uu.shtml No jes, sillähän se lopettaa kun ollaan ymmärtäväisiä...
|
||||
|
||||
![]()
OFFIPALSTA AVENGERS porukka kasaan, kilvettömät pakut, hupparit päälle, raybanit silmille, koijareille kyytiä...
|
|||
|
|||
![]() Siis kyseessähän on työtapaturma!Lainaus:
Siis näinhän tämä "paapominen" suomessa toimii. Mutta jos kun meikäläinen menee ja selventää ostamani auton luovutusosan päivämäärää (siis auto ostettu 11pv ja ei saanut täti selvää että oliko 11 vai 17vp) siinä konttorin tiskillä, ja minä korjasin siinä tätin silmien edessä mustekynällä, niin meinasi soittaa poliisit! (asiakirjaväärennös?, allekirjoituksien jälkeen ei saa kuulemma lisäillä?) siis kukaanhan ei ole allekirjoittanut luovaria, mistä puuttuu jotain ![]() Ihan kun joku olisi niin tyhmä, että haluais väärentää ostopäivän aikaisemmaksi! siis haluaa maksaa verot ja mahdolliset parkkisakot edellisen omistajan puolesta! Piti alkaa oikein kunnon paperisotaan, ettei tullut kalliiksi. oli tuon 11.pv mukaan viimmeinen rekisteräintipäivä. (siis pyytää omistajaa faksaamaan 2 todistajan allekirjoittama valtakirja, että minä saan kirjoitta luovutusosaan "Auton luovutuspäivä 11.xx.20xx" ja kahden todistajan nimmari vakuuttamaan että minä omakätisesti allekirjoitin tuon lisäyksen) Hoh Hoijaa. |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
voi vittu näitä. tää yks ehkä suomen kuuluisin? on nyt tuomittu vuoden vaihteessa.
2x petoksen yritys yllytys väärennökseen 3x petos ja näistä velvoitetaan suorittamaan korvaukseksi yht. noin 700e. ja kaikesta vain 40 päivää ehdotonta. voi vittu näitä suomen tuomioita. jos tuomiot on tuollaisia valtion ylläpitämiä kuukauden lomia ni onko ihme jos jannu jatkaa touhujaan? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
naapuri tallin kaveri oli viime viikolla maksanu käsirahan siirtolavasta ja traktorista molemman oli eri huijareita.prepaid liittymät ja nyt luurit kiinni käsirahat meni kaiketi.
tälläsii tili numeroita FI1950891920006831 / 508919-26831 traktori kauppias ja vaihtolava kauppias FI9039390039517859 Viimeksi muokannut toyota4x4 : 17.03.2013 11:11 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas | toyota4x4 | Chit-Chat | 4 | 02.03.2010 17:37 |
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.06.2008 11:55 |
Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 | kares | Tapahtumat | 19 | 18.01.2008 08:58 |
Uusi pajero tuli taas taloon. | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2006 14:32 |