![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Saunan taakse tuollaiset joutaa, ei ne muuten opi. Muutaman kerran kun saa kuupan kipeäksi ja käkätin siirtyy väärään kohtaa naamaa niin saattaa homma loppua. Sehän noissa huijareissa on ihan perseestä, että hankkivat rahaa ihmisiltä, tuhlaa ne ja on varattomia -> kukaan ei ikinä saa mitään takaisin ja toisaalta valtiokin aika voimaton tuollaisten suhteen. Käytännössä siis jäävät ilman rangaistusta ja homma jatkuu jos ei siihen puututa "oikeilla" keinoilla. Tietysti huijareita ei olisi, jos ei olisi hyväuskoisia joita huijata, mutta silti.. kyllä noi sietäisi selkään saada ihan kunnolla. Rauhaa ja Joulumieltä kaikille! ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
3 henkilöä tiedän ketkä on rikos ilmoituksen tehneet ja poliisi ei saanut edes sen vertaa aikaseksi että ois sulkeneet tuo Kathyn tilin!! Pankista olivat sanoneet että eikö poliisi vois tätä sulkea ja poliisin vastaus oli ollut että nää jutut on pitkiä operaatioita!! Olivat olleet tilin omistajaan yhteydessä mutta hän kiistää kaiken!! No jumalauta jos rahat on menneet hänen tilille niin eikö hän ole myös osallinen rikokseen! Ei muuta ku pamppu perseeseen ja heittää putkaan nii alakaa yhteistyö luistaan ![]() Tällasista huijauksista ois sopiva tuomio sormien katkominen. eka kerralla ensimmäisen nivelen kohalta ja jos vielä näppäilee nii sitte ranteen kohalta ![]() Jos joku tietää henkilöstä niin ilmoitelkaa!! Saunan takana on vielä tilaa ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tällasia vartenhan pitäs perustaa Teoston jalanjäljissä r.y. . Niillä ku tuntuu hommat sujuvan poliisin kans suht sukkelaan vähemmilläki näytöillä...
A |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja siis persiistähän nämä huijarit on, joutaisivat saamaan kunnon tuomiot. Valitettavasti osaavat pakoilla lakeja aika hyvin.
|
||||
|
||||
![]() Edelleen vissiin likkeellä... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sormien katkominen esim. vaikeutta nettihuijausta ja jos sama jatkuu puhelimella niin kielen vois repiä irti sitten ![]()
|
||||
|
||||
![]()
niinpä. joku luotto tiedoton narkkari voi tuota tehdä mielin määrin ja laki ei paa poikaa ku pariks päiväks koppiin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ihan hirveen kovaan ääneen ei kannata mesota nakkien katkonnasta tahi saunan tauksista.. Enkä nyt meinaa kommenttiani vittuiluna, tai huijarien puolusteluna, vaan ihan ystävällisenä vinkkinä.
Näistä huijareista löytyy aika velmuja kavereita, siitä löytyy enemmänkin tarinaa googlen avulla, hakusanoilla tommi aura ffp. Tais jopa autonsa huijarille menettänyt henkilö saada tuomion kirjoittelustaan. |
|
|||
|
|||
![]() Usi Nettihuijari Liikkeellä taas.
Kaveri metsästeli 2-litraista V6-bensakonetta vuosimalliltaan 1996 Suzuki Vitaraan ja kyselyihin vastaili firma nimeltä ASP PARTS OY / Timo Rintanen, Pajakatu 10 A, 08150 LOHJA. Lupaili hyväkuntoista ulkomaanrautaa josta kamu ehti maksaa vaajaan tonnin. Konetta ei vielä ole tähän päivää mennessä näkynyt niistä onnistuneista tiedusteluista huolimatta. Homma alkoi jo viime vuoden marraskuussa. Jos joku tietää tästä kaverista tarkemmin niin laitelkaa ilmoitusta...omistaa kuulemma pari muutakin firmaa myymässä mm. renkaita ja muuta vastaavaa...toiminevatkohan samalla tavalla.
Mikäli joku tietää tästä kaverista niin tietoja tänne tai mielellään soitellen numeroon 0500-716 290 / Vesa Jäppinen tai asianomaiselle Tapio Heiskanen, 0400-611 130 Tarvittais myöskin uusi TOIMIVA kone kyseiseen aparaattiin joten vastauksia siihen myöskin. |
|
|||
|
|||
![]()
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013...07750_uu.shtml
No jes, sillähän se lopettaa kun ollaan ymmärtäväisiä...
|
||||
|
||||
![]()
OFFIPALSTA AVENGERS porukka kasaan, kilvettömät pakut, hupparit päälle, raybanit silmille, koijareille kyytiä...
|
|||
|
|||
![]() Siis kyseessähän on työtapaturma!Lainaus:
Siis näinhän tämä "paapominen" suomessa toimii. Mutta jos kun meikäläinen menee ja selventää ostamani auton luovutusosan päivämäärää (siis auto ostettu 11pv ja ei saanut täti selvää että oliko 11 vai 17vp) siinä konttorin tiskillä, ja minä korjasin siinä tätin silmien edessä mustekynällä, niin meinasi soittaa poliisit! (asiakirjaväärennös?, allekirjoituksien jälkeen ei saa kuulemma lisäillä?) siis kukaanhan ei ole allekirjoittanut luovaria, mistä puuttuu jotain ![]() Ihan kun joku olisi niin tyhmä, että haluais väärentää ostopäivän aikaisemmaksi! siis haluaa maksaa verot ja mahdolliset parkkisakot edellisen omistajan puolesta! Piti alkaa oikein kunnon paperisotaan, ettei tullut kalliiksi. oli tuon 11.pv mukaan viimmeinen rekisteräintipäivä. (siis pyytää omistajaa faksaamaan 2 todistajan allekirjoittama valtakirja, että minä saan kirjoitta luovutusosaan "Auton luovutuspäivä 11.xx.20xx" ja kahden todistajan nimmari vakuuttamaan että minä omakätisesti allekirjoitin tuon lisäyksen) Hoh Hoijaa. |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Eihän mulle satu ikinä ja taas sattu
ELi. CHRISTIAN SIREN TILINRO: FI40 1427 3500 1360 53
Otti Vivus.fi sivustolta jollain helvetin keinolla 680€ pikavipin mun nimissä. No tänään tehty rikosilmoitus ja laitettu se menee vivukseen,mun osalta vissiin tämä ohi??EHKÄ Oli tuttu kaverin poliisin koneella kuulemma.. |
|
|||
|
|||
![]()
Vitun perkele. Menin sitte maksamaan tänään yhen osan ennakkoon ja laitoin myyjän ilmottaman nimen saajaksi niin kas kumma kun meninkin nyt kattomaan niin oli muuttunu saajaks Sinisalo Sami Antero. Tilinumero on FI9811813500160158. Nimekseen ilmotti Petri Laitinen. Puhelinnumero oli 0417863574. Väitti olevansa Vaasasta. Ei edes heränny epäilys koska tarjosi noutoa eikä puhelinnumerolla, nimellä tai tilinumerolla löytyny haulla mitään.
Vittu mä oon tyhmä!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
No ihan riittävä duunarin pussista
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Miten!!! ?Lainaus:
Siis onko sinun puolelta jotain, minkä takia onnistui? Siis onko sinun henkilötunnus ja tilinumero jostain syystä vuotanut tms. sen verran kokemusta noista huijauksista, että kerran minun luottokortti suljettiin, minun tietämättä (oli todennäköisesti jossain sumujen saarilla vuotanut luottokorttitietoja)! oli melkoinen show saada maksettu ebay-ostos; kiitos siitä nordealle/mastercard:lle: onnistui! (tunistautumisen jälkeen käytiin läpi maksut/maksuyritykset, ja minun luottokorttia ei oltu käytetty väärin) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä voin ilomielin maksaa ton lainan jos vastineeksi pääsen jututtamaan kyseistä kaveria.
Mulle ei tästä ilmeisesti tuu enempää vaivaa ku pari puhelinsoittoa ja poliisiasemalla käynti..Mutta kuitenkin. |
|
||||
|
||||
![]()
450e on tuo sinisalo mulle velkaa. kaikki tiedot miehestä löytyy paperilta kyllä. sais edes satasen takasin.
tää poika kusettaa ihmisiä monen tonnin edestä ja valtio antaa pari kuukautta ehdollista ja päästää pojan jatkamaan samaa touhua jo vuodesta 2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas | toyota4x4 | Chit-Chat | 4 | 02.03.2010 17:37 |
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.06.2008 11:55 |
Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 | kares | Tapahtumat | 19 | 18.01.2008 08:58 |
Uusi pajero tuli taas taloon. | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2006 14:32 |