![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Zetoriin ois tulossa. Tosiaan pyörintä nopeus mietityttää. Ja tuos kuvas on sitikan satula jossa vaijerilla käkkä. Epäilen että ei jaksa narua niin kovin vetää ku tarvis. Mutta toinen vaihtoehto ois laittaa joku jarrusylinteri ja siihen metrinen varsi johon naru päähän.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Vanhaan aikaan noita tehtiin kuorma-autojen peristä, osasyynä välitys mutta pääsyynä kesto.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
||||
|
||||
![]()
pikkasen on tää jo edenny. tänää hitsattii kaverin kans akselin pätkää tuohon laippaan. kaveri kysy onko mulla heitto kelloa että sais sen suoraan.
no olihan mulla! siellähän se oli tallin lattialla ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minkäkokosta puuta on tarkoitus juontaa? Tyvitukkia tuskin jaksaa kiskoa, ropsi saa kyllä yksittäin sen verran kyytiä, että kannattaa vähän kattoa missä seisoo.
Vaijerille jonkinmoinen ohjuri ja sopiva teräs rummun lähelle hollille, millä voi kelautumista passata, ettei tarvitse olla purkaantunutta vaijeria alvariinsa lyhentelemässä. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
seuraavaks pitäs tosiaan se rumpu rakentaa. ja se on pakko laakeroida myös toisesta päästä. toi auton vanne ei tuu kysymymkseen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
alko rumpu jo hahmottua. kettumainen saada toi rummun keski putki hitsattua aivan suoraan tohon isoon laippaan kiinni. ja pitäis pyörii just eikä melkei suoraa kun tulee laakerointi toisee päähän.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Teet tuohon perän puolelle semmonen kytkentä mikä sallii hieman elämistä. Eli keskelle joku tappi-reikä keskitys judanssi ja pultit saa jäädä vaikka hieman löysälle.
Tai sitten että tuon rummun veto menee akselilla tai putkella tuon rummun sisålle ja sinne sitten läpi pultti mikä siirtää voiman . Ja blään c. Eli just noin ja jos vippaa liikaa niin hioo sen vetarin sen verran väljäksi että mahtuu pyörimään... Vaan hieno tuosta tulee. Kyläseppäilyä parhaimmillaan. E: Mutta jätkällähän on tuossa näköjään sorvi...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 12.03.2013 05:48 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hämeen Off-Road ry ajopäivän suunnittelua | elhapero | Tapahtumat | 22 | 25.04.2011 22:26 |
Tallin ja katoksen suunnittelua | osilpi | Chit-Chat | 0 | 16.11.2009 21:07 |
Puskimen suunnittelua...(Vinssin "kidan aukko"?) | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.04.2007 19:38 |
sytkän suunnittelua... | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.01.2007 14:04 |
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2005 18:20 |