Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.02.2013, 19:56
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.326
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Enolla jälkiahdettu ja cooleroitu 8100:nen, joka pian saattanut käydä Herlevin pajallakin kauroja syömässä ku Lohtajalta lähtösin.
Siinä on sitten ahtamattoman männät, eli ylimmällällä puristus renkaalla ei ole valurautaista vahvikerengasta. Ja männänjäähdytys suuttimet puuttuu. Muuten näissä 620 koneissa on samat osat, polttoaine vehkeillä ja ahtimella tehoerot tehty.

Että ei kannata ahnehtia niiden tehojen kanssa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.02.2013, 00:31
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Ajanu suolla aikasen monta tuntia näillä leluilla. Viivotin traktorina 8400 josta otettu niin paljon kaakkeja kuin irti saa osapuilleen. On se vaan melko menijä ja kaikki paikathan tuossa on kestänyt. Kärryä kiskottu, mutta se lysti loppu lyhyeen. Pikanen tai laiskasti keppejä siirtelevä kuski nimittäin sai kytkimen uusiin alta kahden tunnin. T-sarjalaiset taas on ihan oma lukusa ja niitten paremmuudesta/huonommuudesta voi olla montaa mieltä....
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.02.2013, 16:05
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Siinä on sitten ahtamattoman männät, eli ylimmällällä puristus renkaalla ei ole valurautaista vahvikerengasta. Ja männänjäähdytys suuttimet puuttuu. Muuten näissä 620 koneissa on samat osat, polttoaine vehkeillä ja ahtimella tehoerot tehty.

Että ei kannata ahnehtia niiden tehojen kanssa.
Ei oo mun kone, eikä tuu tuollasta laitettuu... Tehtaan jäliltähän se pitää olla jo moottorin kylessä kii. Eli omassa tapauksessa tuo 8400:nen mahdollisesti tulossa, jos ei sit vähän tuoreempaa 8450:stä laita. Isompia ei tahdo löytyy sopivaan hintaan, ja nyt kyse siis Suolahdessa kasatuista Valmeteist/Valtroista. Ja onhan tuossa (8400:ssa) jo vakionakin enemmän ku naapurin koneessa (6syl. 120hp turbo MF).

Ja T-sarjanen sit myöhemmin voi tulla kyseeseen, mikäli tuntuu siltä et pitää uudempaa saada.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.02.2013, 19:45
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Vähän ot, mutta ku nuista tunneista oli puhetta niin meillä oli varakoneena 55000 tuntia ajettu 980G, 30000 tunnissa oli peruskunnostettu ja vielä pelas ku kello, monesti paremmin ku H-mallit. Alakaa ymmärtämään miksi se Catti on kaks kertaa kalliimpi ku muut.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.02.2013, 21:41
Maajussi:n Avatar
Maajussi Maajussi ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.03.06
Sijainti: Los Kärköläs, .
Viestit: 914
Thumbs up

legenda jo syntyessään...


Kaverille ois asiallinen 8400 myynnissä. Uudehko etu nosto laite ergo digi kahval jnejne...Itellä on urakointi käytös ollu parikin 8xxx sarjalaist hakkurin pyörittäjinä, nykyinen on 8950 mikä haettiin saksasta.Kaikista on tehot tuplatttu ja hyvin ne sen tapin kautta kestääki mutta ei ajon(tai tietyin varauksin kyllä).

Jonkin verran noitten kans on tullu taistelua ja jotain kuviakin löytyy profiilist....

Numero on 0405402769 jos toi kaverin 8400 kiinnostaa tai muuten vaan on kysyttävää kasitonnisist....niitä löytyy kaveri piiristä aika paljon...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.02.2013, 00:11
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Vähän ot, mutta ku nuista tunneista oli puhetta niin meillä oli varakoneena 55000 tuntia ajettu 980G, 30000 tunnissa oli peruskunnostettu ja vielä pelas ku kello, monesti paremmin ku H-mallit. Alakaa ymmärtämään miksi se Catti on kaks kertaa kalliimpi ku muut.
Kemin tehtaalla 9 pillarissa taitaa olla jo 100t rikki. Catilta olivat saaneet kullatun pillari pystin hyllyyn koristeeksi. 3 moottori mutta sama perä
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaukset Pafo Tekniikka & Jutustelu 15 12.08.2015 10:06
Myydään / Vaihdetaan Valmet 702-4 jiikone O/M/V Muut 1 16.03.2011 20:41
valmet salamanteri Tekniikka & Jutustelu 16 21.12.2010 18:56
Ostettu o:valmet 412s Jerppa O/M/V Muut 2 27.02.2008 11:43
Veten huollot ja korjaukset.... Yleiset 0 05.09.2002 23:53


Sivu luotu: 00:04 (GMT +2).