Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 10.02.2013, 15:10
TeTaVa:n Avatar
TeTaVa TeTaVa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.08.11
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 26
Perusasetus

Mulla irtosi 5 vaihde tuosta "uutena". Syy löytyi vaihdekepin ympäriltä. Päälimmäisenä ns. verhoilu kumi kepin päällä. Sisempänä toinen suojakumi joka oli kasassa, eli "kiekkona" ja puristui korin ja kepin väliin estäen vitosen kunnollisen päälle menon, jota ei huomannut, muuten kuin vaihde hyppi pois päältä. Joskus teki saman kakkosella.
Aikani sitä "kumikiekkoa" pyöriteltyäni ja väänneltyäni se suoristui pitkäksi, toiseksi kepin suojakumiksi. Ei ku paikoilleen ja kokeileen, vaihteet toimi ja pysyi päällä.
Korin korotuksen jälkeen piti sitten kepille tehdä lisää tilaa kotelon peltiä leikkaamalla.

Takaluukun lukon purin ja liotin polttöljyssä kuten täällä jo sanottiinkin ja pesin sekä voitelin hyvin... Toimii vieläkin.

Vm. -89 huoltoautoksi rekisteröity ja otteessa sanotaan 80 nopeusrajoituksesta. Maalattuani HJ:n jäi se ruma keltainen lätkä laittamatta.
__________________
V...u! Miehä teen sen ite p...e!
Vastaa lainaten
 

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:34 (GMT +2).