Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 29.01.2013, 16:35
L-Andy:n Avatar
L-Andy L-Andy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.09
Sijainti: Sipoo
Viestit: 180
Perusasetus

Toi 200Tdi menee nimenoman 88"iin turboineen helpommin kuin 109"iin, runko on matalempi joten turbolle jää enemmän tilaa! 200'sen naittaminen Serieksen päälaatikkoon on suht vaivatonta, ja jos siihen ratkaisuun päättyy ei tavitse vaihtaa akseleita ja kardaaneita. Voi käyttää samat moottorikorvat eikä laatikkoakaan tarvitse siirtää. Ykkös-Discon LT77 on naitettavissa Serieksen jakolaatikkoon jos sitä viidettä vaihdetta tekee mieli, mutta silloin joko moottori liikkuu eteenpäin tai laatikkopaketti taaksepäin.

Jos taas käyttää Discon jakis joutuu pakosti käyttämään akselitkin...

Etu-Salisbury ei ole maailman halvin eikä yleisin osa. LRSeries.com myy £1000 + alv + rahti, käytettyinä en ole ikinä nähnyt myytävänä. Niissä on kuitenkin ristikollisia tikkuja joten en usko että toimivat kovinkaan hyvin LT230'sen kanssa...



Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..."

L200 -99 tai joku sellainen
Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di
EX - Land Rover D1 V8 A -96
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään land rover series 1 boozer O/M/V Ajoneuvot 7 17.04.2012 06:39
Ostetaan Land rover series Rouveri O/M/V Renkaat ja vanteet 0 11.06.2008 21:35
Ostetaan Series Land Rover Racingrabbit O/M/V Ajoneuvot 2 09.06.2008 09:36
O: Land Rover Series I Korjauskäsikirja O/M/V Muut 2 17.11.2004 22:30


Sivu luotu: 21:46 (GMT +2).