![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() jihuu
kolme viikkoa sinkkuna ja nyt heppatyttö kainalos
![]() ei huonosti vai mitä???? osaa muuten ratsastaa HELVETIN hyvin. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olen...Ihan Helvetin Kateellinen!!!,...Oikeesti, Onnea Teille!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Otakko sääkin kirjoja mukaan High Chaparral reissuun...siis tirkkonen ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja jos kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta....Lainaus:
![]() Tai voihan se olla, että muutamassa vuosikymmenessä tuollakin on tapahtunut sukupolvenvaihdos ![]() ![]() Siis Pudasjärvellä oli tuo "Heppakoulu", kun siellä tuli vietettyä aikaa.... Ja sitten se lähestyminen Maasturia apuna käyttäen; Siis onko tosi, että vetokuokun pitää olla vaaksan päässä tiestä, että pystyy vetämään vinkaa... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() mut mitä sitä kieltämäänkään. Ja mitä ruottin reissuun tulee niin turha sinne kirjoja ottaa mukaan ku on niin saatanan kiire siel koko ajan ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nii jos heppatytöt tykkää isoista autoista ni mulla ei oo vissiin sitte saumaa,ku mulla ei oo ku Suzuki
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
no jos se kerta tuolla laskukaavalla menee ni eihän tässä sitte oo mitään hätää ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Niin hän siinä tais käydä et rehtori vei kotio ja tirkkonen ihmetteli et mikäs vittu toi on aamul
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei pajerollakaan saa vaikka iso ja kaunis onki.. Tai ainaki viimeksi ku kysyin niin ei toimi, näyttää ja kuullostaa kuulema ruohonleikkurilta
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ai saatana.......kyllähän lähti hyvät naurut ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ihme homma et mua ei toi naurattanu !!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Treffeillä käyty heppatytön kanssa
![]() Nyt vaan rohkeasti sinne palstalle sinkkuoffarit! Ja vinkkinä; heinäpaali katolla/lavalla on kova juttu treffeillä ![]()
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 24.01.2013 09:29 Perustelu: typo |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja kansa janoaa kuvia.....!
|
|||
|
|||
![]()
Hieno homma Kaitsu, arvostan, sanoista tekoihin.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kun mulla oli muinoin käytössä yks heppatyttö niin sitäennen oli mielessä että voisin joskus hepan hommata..Totuus on kuitenkin se että ei orjuuttavampaa luontokappaletta kuin hevonen ole keksitty..Aina ennen sianpierua tallille,hyviä hoitajia ei kuulema ole joihin vois luottaa yms..No mut tositarpeeseen tyhjää parempi!Ronkelit runkkaa!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hevoset on yksiä perkeleen elukkoja, mitään niillä ei tee ja silti niitä pitää olla vaivoina. Turhake offipirssi sentään katoaa silmistä ja rahaa kuluttamasta seisontaan laittamalla ja kuusen juureen hylkäämällä, mutta ne koninraakit vaatii ruokaa joka päivä ja paskaa tulee tonneittain.
Onneks auto on minun ja hepulit jonkun muun. ![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |