![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Koittakaas nyt pojat käydä vähän heittämässä läpyskää.. Hevostalli.netin puolella kovasti odotellaan jo.. Muutamia lainauksia: "Täytyy kyl sanoo, et jos mies pick-upilla kurvais tallin pihaan heinäpaali lavalla, hyvä peppu tiukoissa leviksissä, bootsit jalas, ne kurassa, ravassa ja turpeessa lahkeita myöten, mulla menis jalat alta ja tämä heppanainen olis aika helppo heittää lavalle ja karauttaa baanalle ""Pisteen kans samoilla linjoilla, saattais kyllä polvet notkahtaa tuommosen miehen (ja auton) kurvatessa pihaan ![]() Laitan mailiosotetta heti tyrkylle tänne ku saan semmosen väsättyä Jospa tätä kautta tärppäis ja löytäis semmosen passelin uroon itelleen ""Jumankauta, mä oon aina tykänny isoista vehk... siis autoista ;P!" Siittä vaan rohkeasti... Keskustelua ainakin syntyy, se on varmaa..
Viimeksi muokannut Ambula : 17.01.2013 20:01 Perustelu: typo ym.. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Itse hätkähdin enemmän sitä, että paskaiset housut on pop.. Noh, ens kerran ku emäntä kitisee rasvasista jameksista, niin voi kertoo, et nää on kuule tietyissä piireissä kuuminta hottia..
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä repesin! Tää pittää muistaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
kolme sivua luin noita juttuja.
![]() Jos millon on taas sinkkuna niin kait se pittää tonne sit kirjoitella
|
||||
|
||||
|
Siellä tuntuu toi ketju vaihtuvan aika tiheään kun rajoitus on 100 postausta per thread:i ja sitten ei mahdu enää. Nyt menossa jo sinkkujen topic numero 128:
http://forum.hevostalli.net/read.php...40817&t=640817 EDIT: eli seuraava on 129 jne....
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 18.01.2013 22:47 |
|
|
|||
|
|||
jihuu
kolme viikkoa sinkkuna ja nyt heppatyttö kainalos
![]() ei huonosti vai mitä???? osaa muuten ratsastaa HELVETIN hyvin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Niinkuin tuossakin: on avoin kaikille, tottahan toki. taustalta seurannu satunnaisesti mut en mä sieltä mitään irti saa. siitä sen enempää. pakkaset pois ja kevättä tilalle niin pääsis vähän rennommin ulkosalle neljän seinän suojista, tästä nyt kaikki varmasti samaa mieltä
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* Viimeksi muokannut Rytö : 18.01.2013 12:26 |
|
|
|||
|
|||
Ja jos kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta....Lainaus:
![]() Tai voihan se olla, että muutamassa vuosikymmenessä tuollakin on tapahtunut sukupolvenvaihdos ![]() ![]() Siis Pudasjärvellä oli tuo "Heppakoulu", kun siellä tuli vietettyä aikaa.... Ja sitten se lähestyminen Maasturia apuna käyttäen; Siis onko tosi, että vetokuokun pitää olla vaaksan päässä tiestä, että pystyy vetämään vinkaa...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tai ostaa semmosen konivaunun, missä aisa on valmiiksi korkealla. Meillä ainaski tulee heppakoppi kivasti Hodarin perässä, 32" renkailla..
|
|
|
||||
|
||||
|
nii jos heppatytöt tykkää isoista autoista ni mulla ei oo vissiin sitte saumaa,ku mulla ei oo ku Suzuki
![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja sitä paitsi auton ja jorman yhteenlaskettu koko on vakio ![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
no jos se kerta tuolla laskukaavalla menee ni eihän tässä sitte oo mitään hätää onko se plussaa jos ikkunassa on tarra missä lukee ISOLOHKO ![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Koolla muuten ON väliä... |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Ei pajerollakaan saa vaikka iso ja kaunis onki.. Tai ainaki viimeksi ku kysyin niin ei toimi, näyttää ja kuullostaa kuulema ruohonleikkurilta
ainaki kaverin emännän mielestä.. Ei oo silläkään lohennu ku omalta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
| O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |