Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 20.01.2013, 19:54
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami- Näytä viesti
Juuri siksipä olenkin ajatellut ettei noi akut ole koskaan muuten kuin akkuloppu tilateessa yhteydessä toisiinsa. Eli silloin kuin jäädään "piippuun" käännetään pääkytkimestä yhteys auki. Muutoin vain erotusrele antaa vara-akulle virtaa.
-sami-
Mun autossa on vakiona tupla-akkusysteemi (auton keulan toinen tupla-akuistan juuri nyt puuttuu), jonka lisäksi olen tehnyt kokonaan oman hupiakkujärjestelmän invertterin viereen. Homma toimii ihan hyvin kun hupiakkua lataan vaikka jollain pidemmällä matkalla kun yhdistän päävirtakytkimellä auton omaan sähköjärjestelmään. Olen tuuminut, että kesäkäyttöä vartenhan tästä saa hienon jos laittaa hupiakun latauksen aurinkokennolla ja teholatausta saa tarvittaessa ajaessa.

Joskus tarvii paljon akkuja yhtä aikaa ja silloin on kätevä kun yhdistää kaikki akut yhteen.
Vastaa lainaten
 

Luokat
webasto akku agm


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tupla-akku BJ45 Tekniikka & Jutustelu 34 14.11.2013 18:00
Myydään Akku mig Rekisteröimätön O/M/V Muut 4 10.02.2009 20:13
Akku kontissa La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 14 10.01.2009 09:59
Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? O/M/V Ajoneuvot 1 27.04.2008 18:48
"lyijyhyytelö" AKKU ToyWo Tekniikka & Jutustelu 9 09.11.2006 20:13


Sivu luotu: 04:57 (GMT +2).