Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 20.01.2013, 19:39
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Taitaa toi kahden eri iskussa olevan akun toistensa syöminen tulla kun moottori ei pyöri ja latausta ei tapahdu ja silloin toisessa akussa on enempi jännitettä kuin toisessa. Ratkaisu siihen on, että akkujen välissä on päävirtakytkin.
Juuri siksipä olenkin ajatellut ettei noi akut ole koskaan muuten kuin akkuloppu tilateessa yhteydessä toisiinsa. Eli silloin kuin jäädään "piippuun" käännetään pääkytkimestä yhteys auki. Muutoin vain erotusrele antaa vara-akulle virtaa.

Mutta nyt tarvis ekaks eniten vinkkejä niistä akuista! Mites noi exiden agm akut? Niitä on kehuttu paljon merikäytössä ainakin. kestääkö ne viellä pakkasiakin?

-sami-
Vastaa lainaten
 

Luokat
webasto akku agm


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tupla-akku BJ45 Tekniikka & Jutustelu 34 14.11.2013 18:00
Myydään Akku mig Rekisteröimätön O/M/V Muut 4 10.02.2009 20:13
Akku kontissa La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 14 10.01.2009 09:59
Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? O/M/V Ajoneuvot 1 27.04.2008 18:48
"lyijyhyytelö" AKKU ToyWo Tekniikka & Jutustelu 9 09.11.2006 20:13


Sivu luotu: 19:18 (GMT +2).