Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 18.01.2013, 23:37
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Kitkalukon kiristys olisi nyt pajeroon tekeillä ja siksi kysynkin täältä,että paljonko olette yleensä laittaneet fyllinkiä sinne lisäksi? Itse kaavailin milliä kun ei tiedä yhtään miten tuo lukko on toiminut aiemmin,ja tämä lukkohan on hieman erinlainen kuin toyotassa,eli pitää tehdä yksi kitkapinnan muotoinen palikka sinne lisäksi.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota kitkalukon kiristys Samppi Tekniikka & Jutustelu 1 03.06.2011 21:00
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2010 22:21
kitkalukon vaihto Roffi Tekniikka & Jutustelu 3 28.08.2008 20:54
hj:n kitkalukon välykset?? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 0 19.01.2006 15:45
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 5 22.04.2005 15:44


Sivu luotu: 05:31 (GMT +2).