![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kitkalukon kiristys olisi nyt pajeroon tekeillä ja siksi kysynkin täältä,että paljonko olette yleensä laittaneet fyllinkiä sinne lisäksi? Itse kaavailin milliä kun ei tiedä yhtään miten tuo lukko on toiminut aiemmin,ja tämä lukkohan on hieman erinlainen kuin toyotassa,eli pitää tehdä yksi kitkapinnan muotoinen palikka sinne lisäksi.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota kitkalukon kiristys | Samppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.06.2011 21:00 |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
kitkalukon vaihto | Roffi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.08.2008 20:54 |
hj:n kitkalukon välykset?? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.01.2006 15:45 |
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.04.2005 15:44 |