![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nissani teki sitte semmosen tempun että pukkasi öljyt tikun kautta pihalle. Ja tietenki koulun pihalle.. ![]() Huohotinletkuhan siitä koneen päältä on ilmeisesti jäässä ja sulatettava, mutta voisko olla muualla vika? Vm-89 ja koneena TD25.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
en usko että mitään ihmeempää on tapahtunut, oletko koittanu uudestaan käyntiin? siis sen huohottimen aukasun jälkeen?
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
En ole saanu vielä huohotinta auki mutta kyllä sen verran kokeilin että käyntiin lähtee.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Ei...
Ei siin muuta oo ku laittaa tarpeeks öljyä ja jatkaa ajamista. Itellä teki aikoinaan työpaikan pihassa saman, että pukkas öljyä hiukan mittatikunreijästä... Naapurin traktorin perässä sit kotiin, ja viikon pääst ku siit vitutuksetl selvitti vikaa. EI ollu mitään vahinkoa tapahtunut, ja tapaturman jälkeenkin ajettiin n. 20tkm ja ei ongelmia.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=jyrden;961303]Ei siin muuta oo ku laittaa tarpeeks öljyä ja jatkaa ajamista. Itellä teki aikoinaan työpaikan pihassa saman, että pukkas öljyä hiukan mittatikunreijästä... Naapurin traktorin perässä sit kotiin, ja viikon pääst ku siit vitutuksetl selvitti vikaa. EI ollu mitään vahinkoa tapahtunut, ja tapaturman jälkeenkin ajettiin n. 20tkm ja ei ongelmia.
joo samaa mieltä... on mulla jäätynny ennenkii toi huohotin ja ei oo ikinä ennen menny mitää mut nytte ku on huohotin jääs ja melkee 3 baarii ahtoo välillä nii se työntää öljyt aika joutusasti pihalle. purkasin eilen ny muuten ne molemmat pannut ja on se td27t kiertokanki paljon vankempi ja männäntappi on kans isompi ku td25 koneen ja tosiaa mäntä noin 3 millii isompi. olis muuten kohta ollu kansiremontti eessä jokatapauksessa kun oli pahvi ottannu värii 2 ja 3 pytyn välistä nii ei ois varmaa kauaa kestänny ku ois alkannu supsutella.... no ei muutaku kasaa ja jos viel innostusta piisaa nii ois kiva testata etanoolin ruiskutusta noin niiku lisänä tonne pannuu kun on ahdot isollaan... onkos kellään kokemusta semmosesta? mitähän määriä sitä pitäs ruikkia? |
#8
|
||||
|
||||
![]() jj
Onkos kellään mitään tietoja mistä saisi korjaus paloja tuohon kc:een lavaan? Ja eikös ne yleensä ole koko lavan mittasia? Puhutaan siis kylkipaloista, joskus jossain niitä näin? Tarvisi tuohon omaan lavaprojektiin hiukka uutta peltiä kylkeen, tosin vakio mitta ei oikein stemmaa enään kun typistin lavan 152 senttiseksi
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nettiautossa on se joku ukko joka myy kaikkiin japsi laviskoihin noita korjauspeltejä, kannatttaa koittaa googlella jos vaikka haku natsais..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Sellanen kysymys kun tuli parin vuoden motivaation keräämisen jälkeen kaivettua toi kingcappi(1988) tuolta lumihangesta ja heitettyä vaihtokone(TD25) keulille, jollainen sielä myöskin ennestään oli.. samalla toinen laatikko ja jakolaatikko tuli iskettyä kiinne.. nyt ei löydy noista sähköistä mistään noita töpsöleitä mitkä tulee jakolaatikkoon ja vaihdelaatikkoon(ilmeisesti nelikon valon piuha ja pakkivalon anturi) eli onko siellä mahollisesti ollut noille joku erillinen pätkä minkä oon epähuomiossa heittäny olan yli? ja jos näin on niin onko kellekkään jäänyt nurkkiin sellasta pyörimään?
![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Moroo! Tuli tässä jonkin aikaa sitten hommattua tuollanen vm.-88 king cappi bensakoneella.Moottori on tyyppiä Z24i eli siis ruisku kone.Onko tämä moottorityyppi harvinainenkin kun tuntuisi vaan löytyvän kaasari vehkeitä???
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
kyl mul leipo veivin kampuraan kiinni ku ajos huohotin jääty.... eli täys koneremontti edessä. ja kysytääs ny täältäkin eli td27t kiertokangen ehjän tarvisin.
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
No pitääpä kattella mitä se sanoo ku saa sulateltua ja käyntiin. Luulis kuitenki ettei olis pahemmin käyny ko tyhjäkäynnillä sammu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |