![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Tämänlainen on näkymä tänä talvena Hiluxin pohjassa:
https://dl.dropbox.com/u/56139170/se...70_MAASTA2.JPG - Kotelonsuojan tapaisten mömmejen lisäilystä taitaa olla ilman, että asiaa mistään muistiinpanoista tarkistan jotain luokkaa 3 vuotta, viimeisin kerta ehkä kotelonsuojan ja puhtaan moottoriöljyn sekoistua. Runkopalkin sisään taisin lisätä jotain melko notkeaa koktailia kun pesin ne ensin, olisko aikaa karkeasti arvion pari vuotta. - Nyt olen pyrkinyt siihen, että auto ei ole niin tahmea pohjasta. Mömmöisyys on vähentänyt kun olen tupannut keväällä pesemään pohjan painepesurilla. - Kotelo auton reunassa on hiekkapuhallettu ja ensin on laitettu pensselillä Zinga. Kuvassa näkyy pelkkää Zingaakin kynnyskotelon sisäreunassa. Ulkona on vedetty valkoista maalia päälle, ensin epoksimaali ja sitten uretaanimaali. - Runkopalkit on ulkoa päin ihan hyvät. Sisällä on öljyn ja kotelonsuojan yhdistelmää. - Autoa ei ollut uutena ruostesuojattu ja nämä minun korjailut tuli mukaan kun alkavaa ruostetta oli siellä täällä. Ensin piti alkavia pikkupaikkoja hiekkapuhaltaa ja maalata. Hiekkapuhalletuissa kohdissa on Zinga. https://dl.dropbox.com/u/56139170/se...70_MAASTA3.JPG - Tässä kuvassa näkyy kun kotolosuojan asemasta on punaista Wurth Rost Stop maalia sellaisissa tilanteissa kun pohja on vaatinut huomiota ja ei ole ollut syytä hiekkapuhaltaa. - Tämä maali on kohtuuhintainen Puuilossa ja sitä voi maalata pensselillä ja vaikka sähköruiskulla. Spray versio käy ensiavuksi silloin kun laitetaan jytkympää maalikerrosta tämän päälle. - Maalin hyvä puoli on tattuvuus ja voi maalata aika monella maalilla päälle. Viimeksi muokannut tekniikkamies : 14.01.2013 16:27 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ruostesuojaus | ryobi | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 27.03.2020 19:50 |
Ruostuneen vaijerin herkistely | Mika B | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 21.01.2013 09:52 |
Ruostesuojaus | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.03.2008 08:12 | |
90-luvun bemareiden ruostesuojaus | KIM | Chit-Chat | 9 | 20.04.2007 16:29 |
Rungon hiekkapuhallus | JERKKU | O/M/V Muut | 2 | 05.03.2006 22:13 |