![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Vähän hankala on sanoa että miten se onnistuu, mutta kun tekee noiden kaiken taiteen sääntöjen mukaan, rasvanpoltto toholla, reilun hiomisen jälkeen ja esilämmitys, hitsauksen (valurautapuikoilla) taonta kuumana ja hidas jäähtyminen vaikka villoihin käärittynä niin aina se parantaa kestävyttä. Tosin kokemusta on siitä että ei auta vaikka mitä tekisi ja toisaalta on tullut hitsattua myös valurautaa ihan kylmiltään migillä ja on kestänyt tosi hyvin. On vaan niin paljon kiinni siitä valun laadusta tai ehkä sitten laaduttomuudesta...
TT |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Akselin koneistusta ja valuraudan hitsausta PK-seudulla? | UAZtatu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.10.2012 17:14 |
| Valuraudan hitsaajaa | Cruiseristi | Chit-Chat | 22 | 25.02.2011 10:31 |
| valuraudan hitsaaminen-korotus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.11.2008 14:19 |
| Valuraudan hitsaus etuakselissa | KariS | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 22.11.2005 15:07 |