Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70
Uokki möläyttää tähän kysymykseen sen saman kuluneen virren että uaz vakiona on parempi ku hj vakiona vaikka tosi juttu on se että nettiautossa ei taida olla kovin montaa vakio hj:tä jäljellä ja mielestäni jo pelkästään vain soattu hj on miljoona kertaa parempi ku vitun uaz ja saa työntää hernepurkin vaikka persiinsä mun puolesta
Edittiä sen verran että toyotaa en omista enkä merkkiuskollinenkaan ole 
|
Tähänkin voisin vastata mitävain mutta jos oikeasti joku (kaiketi kokematon)on sitämieltä että tojota on maastoautoksi muutakuin vain Hyvä aihio niin pitäis kyllä näyttöjäkin olla!Ihmetyttää se jatkuva kehuskelu ja aina sitten onkin puhe autosta joka onkin rakennettu-siis ei hyvä alunperin!Parasta kaikessa on Teidän paukuttelu ja tosikkomaisuus-syttymisherkkyyttä on enempi kuin nykybensalla mut lämpöä ei tunnu kestävän mut helposti ottaa!!!Jos kriteerinä pidetään isoa painoa,kankeutta ja epätaloudellisuutta niin silloinhan vaikka gaz66 käy tojonkanssa samaan-tosin sekin etenee paremmin vakiona...Mutta Haasteen olen tosikoille heittänyt....Ainiin,eihän mulla olekaan edes Uazia!