![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mun mielestä tälläisestä keskustelusta ei ole mitään hyötyä ketjun aloittajalle taikka muille jotka haluaa samasta asiasta tietoa ja kokemusta, on taas kuin pentuja hiekkalaatikolla meininki....aina nämä näköjään kääntyy toyota vs muu maailma! Eikö olisi kaikkien etujen mukaista että asiaa vain kommentoisi tai tässä tapauksessa haukkuisi lantikkaa ne JOILLA ON KOKEMUSTA kyseisestä autosta ja turhan jauhajat/muun merkin fanaatikot vois pitää näppinsä poissa näppikseltä...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ja pieni hiekkalaatikkotouhuhan totta kai tälläseen lautaan kuuluu, pitääkin kuulua. Erityiset kiitokset monista eri merkeistä kokemuksia omaavien mielipiteille, ja toisaalta yhtä paljon LR-vammasille. Tässä on jo aika huomattava määrä perustietoa asiasta kasassa. JA asiasta, ei mua vielä olla saatu pois DiscoII:n hankinta-aikeista peloteltua. Ykkönenki saattas tulla kyseeseen. Pahalta se nytte jo näyttää. ![]() Viimeksi muokannut miksin : 08.01.2013 20:46 |
|
|||
|
|||
![]() Oma vika.Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
merkkaako tollaset turvallisuus jutut mitään? 90 luvun land-rover discoveryt ole kovinkaan turvallisia sillä sekunnilla jos jotain käy. http://www.youtube.com/watch?v=Ad8dHYAIhZ4
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
1998 taitaa olla sellasten turvallisten autojen vuosimalli raja japseissa ja euro autoissa ja 2004-6 jenkki autoissa. jossain oli ehdotus että kaikki avk:lle tulleet 98 ja vanhemmat autot romutettas juurikin tuon kolariturvallisuus määritelmän mukaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sellastahan se mun autoilu aina on!Ei vaan aina voi nähdä kaikkea!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Rauhotu nyt jo hyvä mies, eihän nämä ole kun autoja, ei näitä nyt noin vakavasti tarvi ottaa. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Onneks sulla noita hymiöitä niin kaiketi huomaat että mun mielestä vaan on niin kiva kun saa nämä merkkifanaatikot kiehumaan!Mulle oikeesti tulee miltei pakkomielle kiusata jos joku tosissaan on fanaattinen merkistään,aikoinaan kun LaaLaa oli kovasti susuki on paras henkinen niin haukuin sille aina susukia,tojottajille haukun tojot ja joku luulee ettei ole jenkkiä parempaa niin kyllä mä osallistun senkin hehkutteluun!Mutta pysytään asiassa!Discon koko keula syytä paketoida kovilla pakkasilla,muuten ei läm pö piisaa,tarvii kyl lisälämppärin.Tosin taas muuten ne on pieniruokasia!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Käykääs kaikki täällä | Rytari | Chit-Chat | 9 | 03.07.2006 12:09 |
M:DiscoII/P38 Range teräsvanteet 5kpl"MYYTY" | AVRO | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 15.03.2006 16:23 |
Minä täällä moi | scarecrowman | Chit-Chat | 7 | 18.03.2005 18:21 |
Haukkukaa (tai jopa kehukaa) Trooperia... | tug3 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 02.11.2004 11:12 |
Kehukaa/haukkukaa tojotaa! | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 11.10.2004 14:20 |