Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #76  
Vanha 08.01.2013, 19:55
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.709
Perusasetus

Jos en tuntis muutamaa lantikan omistajaa niin voisin jopa ruvetaa yleistämään kaikki lantikoiden omistajat herkkänahkaisiksi herneimureiksi. Otsikossa pyydetään haukkumaan Disco2:sta kaikki menee siihen asti OK kunnes tojotamies halutessaan auttaa topicin aloittajaa sanoo otsikossa pyydetyn mielipiteen asiasta. No, muuta ei tarvita niin muutamat on valmiina sekoittamaan aiheen ja aloittelemaan eipäs juupas väittelyn sen tai sen merkin paremmuudesta, ja kuten normaalissa väittelyssäkin kun rupeet inttään ja väittään niin varmasti sulle vastataan ja kun tojota mies vastaa, niin syttyy yksinkertaisessa mielessä ahaa-elämys yleistys... kaikki tojotamiehet on sitä tai tätä ja sitten yritetään muuttaa hyvin alkanut lantikan haukkuminen tojotan haukkumiseksi.
Vastaa lainaten
  #77  
Vanha 08.01.2013, 20:18
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 213
Perusasetus

Mun mielestä tälläisestä keskustelusta ei ole mitään hyötyä ketjun aloittajalle taikka muille jotka haluaa samasta asiasta tietoa ja kokemusta, on taas kuin pentuja hiekkalaatikolla meininki....aina nämä näköjään kääntyy toyota vs muu maailma! Eikö olisi kaikkien etujen mukaista että asiaa vain kommentoisi tai tässä tapauksessa haukkuisi lantikkaa ne JOILLA ON KOKEMUSTA kyseisestä autosta ja turhan jauhajat/muun merkin fanaatikot vois pitää näppinsä poissa näppikseltä...
Vastaa lainaten
  #78  
Vanha 08.01.2013, 20:41
miksin miksin ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.01.13
Sijainti: Tku
Viestit: 12
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JariKoo Näytä viesti
Mun mielestä tälläisestä keskustelusta ei ole mitään hyötyä ketjun aloittajalle
...
NO mä rohkenen olla eri mieltä. Nämä kissanhännänvetopostithan voi aina skipata, ja suurin osa vastauksista on ollut joko asiallisia tai sitte erittäin asiallisia. Ja IMO vastanneet siihen mitä mä yritinkin kysyä. Mun mielestä.
Ja pieni hiekkalaatikkotouhuhan totta kai tälläseen lautaan kuuluu, pitääkin kuulua.

Erityiset kiitokset monista eri merkeistä kokemuksia omaavien mielipiteille, ja toisaalta yhtä paljon LR-vammasille. Tässä on jo aika huomattava määrä perustietoa asiasta kasassa.

JA asiasta, ei mua vielä olla saatu pois DiscoII:n hankinta-aikeista peloteltua. Ykkönenki saattas tulla kyseeseen.
Pahalta se nytte jo näyttää.

Viimeksi muokannut miksin : 08.01.2013 20:46
Vastaa lainaten
  #79  
Vanha 08.01.2013, 21:15
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.226
Perusasetus

Oma vika.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miksin Näytä viesti
NO mä rohkenen olla eri mieltä. Nämä kissanhännänvetopostithan voi aina skipata, ja suurin osa vastauksista on ollut joko asiallisia tai sitte erittäin asiallisia. Ja IMO vastanneet siihen mitä mä yritinkin kysyä. Mun mielestä.
Ja pieni hiekkalaatikkotouhuhan totta kai tälläseen lautaan kuuluu, pitääkin kuulua.

Erityiset kiitokset monista eri merkeistä kokemuksia omaavien mielipiteille, ja toisaalta yhtä paljon LR-vammasille. Tässä on jo aika huomattava määrä perustietoa asiasta kasassa.

JA asiasta, ei mua vielä olla saatu pois DiscoII:n hankinta-aikeista peloteltua. Ykkönenki saattas tulla kyseeseen.
Pahalta se nytte jo näyttää.
Nii justiinsa. Meinasin jo et en kommentoi enää mitään,alko "rakit" räksyttää siihen tahtiin. Mut noihan se kai pitäskin mennä,Sul on montaa näkemystä ja hyvää tietoa. Mikään negatiivinen ei tuu yllätyksenä ja positiiviset yllätykset ei ole haitaksi. Jos ei se oo kestävin tai luotettavin ni mitä sitte? Tosiasiat kannattaa tiedostaa ni ei mee halpaan. Jos sä tykkäät siit ni se on tärkeintä. Kaikkia hyviä ominaisuuksia ei oo yhessäkään autossa,kaikissa on jotain vikaa ja jotain hyvää.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #80  
Vanha 09.01.2013, 00:21
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Perusasetus

merkkaako tollaset turvallisuus jutut mitään? 90 luvun land-rover discoveryt ole kovinkaan turvallisia sillä sekunnilla jos jotain käy. http://www.youtube.com/watch?v=Ad8dHYAIhZ4
Vastaa lainaten
  #81  
Vanha 09.01.2013, 00:34
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.885
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
merkkaako tollaset turvallisuus jutut mitään? 90 luvun land-rover discoveryt ole kovinkaan turvallisia sillä sekunnilla jos jotain käy. http://www.youtube.com/watch?v=Ad8dHYAIhZ4
Mikä 90 -lukuinen on turvallinen vs 2000?
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #82  
Vanha 09.01.2013, 00:47
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Ei voi kun ei ole rahkeissa varaa!Paukutelkaa vaan henskeleitä tojottajat..Se on kiva kun kyse on mistävain maasturista niin tojottajat kiilaa heti kehumaan tojojaan,kehuisitte vaikka sillee rehellisesti mitenpaljon on pitäny rakentaa että etenee maastossa,ylipainoisia ja alitehoisia vai miksi niitä täytyy viritellä ja laitella kammoja kummeja sunmuuta.Mutta yrittäkääpätajuta(varmasti vaikeata)että tämäkin topi alkoi kyselyillä Discoista,ei siinä pyydetty paukuttelemaan toyboyhinskeleitä.kysyttiin vain haukkumaan Disco 2 noin ylipäänsä-ei pyydetty Kehu Riisikipposi-ja parhaalle BANAANIA!
Vastaa lainaten
  #83  
Vanha 09.01.2013, 01:03
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
merkkaako tollaset turvallisuus jutut mitään? 90 luvun land-rover discoveryt ole kovinkaan turvallisia sillä sekunnilla jos jotain käy. http://www.youtube.com/watch?v=Ad8dHYAIhZ4
Mites ne taivaisiin nostetut riisikippopickupit,lentäis varmaan upeasti omaan parkkiruutuun kotio-tosin ekaks katolleen ja sittenkieppuen todella vahvojen A-pilarien lomoontuessa alle kuin sarvisahkio.Pahus,kullannupulla tollai viteon vastapuoli.se parempi kolarissa.mä tyhmä en tajunnu ostaessani Discon että sillä pitäis kumauttaa päin jotai tila-autoa,yritän kyllä välttää tollasia tilanteita!Mutta elkää huoliko Tosikot Tojoharrastajat,te kyllä sovitte keskenänne harrastamaan Tojoja,ei teitä kyllä kukaan ainakaan kadehdi tässä kylmäsä ja tunneköyhässä pohjolassa mutta kyllä teidät huomataan-vastaatte kysymyksiin joita ei esitetty ja esitettyihin kysymyksiin ette osaa vastata!Joku sellai Nipponin jutska vai...
Vastaa lainaten
  #84  
Vanha 09.01.2013, 01:21
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Mites ne taivaisiin nostetut riisikippopickupit,lentäis varmaan upeasti omaan parkkiruutuun kotio-tosin ekaks katolleen ja sittenkieppuen todella vahvojen A-pilarien lomoontuessa alle kuin sarvisahkio.Pahus,kullannupulla tollai viteon vastapuoli.se parempi kolarissa.mä tyhmä en tajunnu ostaessani Discon että sillä pitäis kumauttaa päin jotai tila-autoa,yritän kyllä välttää tollasia tilanteita!Mutta elkää huoliko Tosikot Tojoharrastajat,te kyllä sovitte keskenänne harrastamaan Tojoja,ei teitä kyllä kukaan ainakaan kadehdi tässä kylmäsä ja tunneköyhässä pohjolassa mutta kyllä teidät huomataan-vastaatte kysymyksiin joita ei esitetty ja esitettyihin kysymyksiin ette osaa vastata!Joku sellai Nipponin jutska vai...
HAHAHAA.. entäs sellanen kuvitteellinen tilanne et yrität väistää ja land-roverin pehmeän alustan johdosta sun karvahattu valahtaa silmilmille ja et nää hetkeen minne väistää
Vastaa lainaten
  #85  
Vanha 09.01.2013, 01:25
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Mikä 90 -lukuinen on turvallinen vs 2000?
1998 taitaa olla sellasten turvallisten autojen vuosimalli raja japseissa ja euro autoissa ja 2004-6 jenkki autoissa. jossain oli ehdotus että kaikki avk:lle tulleet 98 ja vanhemmat autot romutettas juurikin tuon kolariturvallisuus määritelmän mukaan.
Vastaa lainaten
  #86  
Vanha 09.01.2013, 01:27
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Sellastahan se mun autoilu aina on!Ei vaan aina voi nähdä kaikkea!
Vastaa lainaten
  #87  
Vanha 09.01.2013, 01:48
AUH:n Avatar
AUH AUH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.12.08
Sijainti: Oulu
Viestit: 92
Perusasetus

Ei voi muuta sanoo ku et voi...!
Toinen kysyy diskosta ja onneksi on tullu myös hyviä vastauksia. Mut miksi pitää keulia toisella merkillä topicissa missä ei tojotasta/muista kyselty? mullaki on tojota ja mielellään kuulen kommentteja siitä siihen olevilla topiceilla.

(mut hyvin silmiä avaava juttu muihin suuntiin?)
__________________
Hiluksi
Vastaa lainaten
  #88  
Vanha 09.01.2013, 01:53
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

OSUIT ASIAN YTIMEEN!Haittaaks se
Vastaa lainaten
  #89  
Vanha 09.01.2013, 06:39
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

Itte ajellu Disco II vuoden ja ollut tyytyväinen,taas hymyssä odottaa kuun vaihteen lapin reissua,varsinki kun sai oikeat nastarenkaat pitkästä aikaan.Itte välillä harmitellu kun ei käyny koeajamassa manuaalivaihteista autoa ostohetkellä,tuo automaattivaihteinen on kyllä mukava ajaa.Tuo TD5+automaatti lämpiää hitaasti jos vähänkin enemmän pakkasta,kaupunkiin jos lähtee suorilta niin tuntuu että ei lämpenen ½h juurikaan,lohkolämmitin auttaa paljon.Tossa automaatissa on viellä semmonen "ominaisuus" että ei vaihda nelos vaihdetta ennen kuin on saavuttanut tietyn lämpötilan.Nuo talvirenkaat on muutenki mukavemmat ajaa kun ovat matalemmalla profiililla,automaatti vaihtaa pienemmillä kierroksilla ja nelos eli matkavaihteen saa ilman että ajaa ylinopeutta 80 alueella Kesärenkailla täytyy melkeen satasessa käydä välillä että saa nelos vaihteen.

Viimeksi muokannut diakka : 09.01.2013 16:08
Vastaa lainaten
  #90  
Vanha 09.01.2013, 09:01
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Perusasetus

http://www.nettiauto.com/land-rover/discovery/5231670 täällä meijän nurkilla olis tällänen ja värikin sopivan vihree.olis hinta sopiva ja olis toi webasto et tarkenee talvella ajella.
Vastaa lainaten
  #91  
Vanha 09.01.2013, 11:00
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Mites ne taivaisiin nostetut riisikippopickupit,lentäis varmaan upeasti omaan parkkiruutuun kotio-tosin ekaks katolleen ja sittenkieppuen todella vahvojen A-pilarien lomoontuessa alle kuin sarvisahkio.Pahus,kullannupulla tollai viteon vastapuoli.se parempi kolarissa.mä tyhmä en tajunnu ostaessani Discon että sillä pitäis kumauttaa päin jotai tila-autoa,yritän kyllä välttää tollasia tilanteita!Mutta elkää huoliko Tosikot Tojoharrastajat,te kyllä sovitte keskenänne harrastamaan Tojoja,ei teitä kyllä kukaan ainakaan kadehdi tässä kylmäsä ja tunneköyhässä pohjolassa mutta kyllä teidät huomataan-vastaatte kysymyksiin joita ei esitetty ja esitettyihin kysymyksiin ette osaa vastata!Joku sellai Nipponin jutska vai...


Rauhotu nyt jo hyvä mies, eihän nämä ole kun autoja, ei näitä nyt noin vakavasti tarvi ottaa.
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)
Vastaa lainaten
  #92  
Vanha 10.01.2013, 12:58
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Profi Näytä viesti


Rauhotu nyt jo hyvä mies, eihän nämä ole kun autoja, ei näitä nyt noin vakavasti tarvi ottaa.
Onneks sulla noita hymiöitä niin kaiketi huomaat että mun mielestä vaan on niin kiva kun saa nämä merkkifanaatikot kiehumaan!Mulle oikeesti tulee miltei pakkomielle kiusata jos joku tosissaan on fanaattinen merkistään,aikoinaan kun LaaLaa oli kovasti susuki on paras henkinen niin haukuin sille aina susukia,tojottajille haukun tojot ja joku luulee ettei ole jenkkiä parempaa niin kyllä mä osallistun senkin hehkutteluun!Mutta pysytään asiassa!Discon koko keula syytä paketoida kovilla pakkasilla,muuten ei läm pö piisaa,tarvii kyl lisälämppärin.Tosin taas muuten ne on pieniruokasia!
Vastaa lainaten
  #93  
Vanha 10.01.2013, 15:08
HMy HMy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Etelä-savo
Viestit: 52
Perusasetus

Onko tuo disco I 300tdi ja disco II td5 manuaalien kulutuksissa eroja
Renkastuksena AT tai vastaava . Ja kun tuo Disco II on hivenen pitempi
Onko kaikki tilan lisäys takakontissa. Ja miten nuo ajonautinnot menee
mallien välillä.
Vastaa lainaten
  #94  
Vanha 10.01.2013, 15:32
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Onneks sulla noita hymiöitä niin kaiketi huomaat että mun mielestä vaan on niin kiva kun saa nämä merkkifanaatikot kiehumaan!Mulle oikeesti tulee miltei pakkomielle kiusata jos joku tosissaan on fanaattinen merkistään,aikoinaan kun LaaLaa oli kovasti susuki on paras henkinen niin haukuin sille aina susukia,tojottajille haukun tojot ja joku luulee ettei ole jenkkiä parempaa niin kyllä mä osallistun senkin hehkutteluun!Mutta pysytään asiassa!Discon koko keula syytä paketoida kovilla pakkasilla,muuten ei läm pö piisaa,tarvii kyl lisälämppärin.Tosin taas muuten ne on pieniruokasia!
nii mikäs merkki se uokkin mielestä on sit paras? uaz?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #95  
Vanha 10.01.2013, 15:49
ärjyy70 ärjyy70 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.10.11
Sijainti: Kilpisjärvi
Viestit: 398
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
nii mikäs merkki se uokkin mielestä on sit paras? uaz?
Uokki möläyttää tähän kysymykseen sen saman kuluneen virren että uaz vakiona on parempi ku hj vakiona vaikka tosi juttu on se että nettiautossa ei taida olla kovin montaa vakio hj:tä jäljellä ja mielestäni jo pelkästään vain soattu hj on miljoona kertaa parempi ku vitun uaz ja saa työntää hernepurkin vaikka persiinsä mun puolesta

Edittiä sen verran että toyotaa en omista enkä merkkiuskollinenkaan ole

Viimeksi muokannut ärjyy70 : 10.01.2013 15:54
Vastaa lainaten
  #96  
Vanha 10.01.2013, 19:05
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
nii mikäs merkki se uokkin mielestä on sit paras? uaz?
Jokaisen oma auto-merkistä välittämättä!
Vastaa lainaten
  #97  
Vanha 10.01.2013, 19:15
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 Näytä viesti
Uokki möläyttää tähän kysymykseen sen saman kuluneen virren että uaz vakiona on parempi ku hj vakiona vaikka tosi juttu on se että nettiautossa ei taida olla kovin montaa vakio hj:tä jäljellä ja mielestäni jo pelkästään vain soattu hj on miljoona kertaa parempi ku vitun uaz ja saa työntää hernepurkin vaikka persiinsä mun puolesta

Edittiä sen verran että toyotaa en omista enkä merkkiuskollinenkaan ole
Tähänkin voisin vastata mitävain mutta jos oikeasti joku (kaiketi kokematon)on sitämieltä että tojota on maastoautoksi muutakuin vain Hyvä aihio niin pitäis kyllä näyttöjäkin olla!Ihmetyttää se jatkuva kehuskelu ja aina sitten onkin puhe autosta joka onkin rakennettu-siis ei hyvä alunperin!Parasta kaikessa on Teidän paukuttelu ja tosikkomaisuus-syttymisherkkyyttä on enempi kuin nykybensalla mut lämpöä ei tunnu kestävän mut helposti ottaa!!!Jos kriteerinä pidetään isoa painoa,kankeutta ja epätaloudellisuutta niin silloinhan vaikka gaz66 käy tojonkanssa samaan-tosin sekin etenee paremmin vakiona...Mutta Haasteen olen tosikoille heittänyt....Ainiin,eihän mulla olekaan edes Uazia!
Vastaa lainaten
  #98  
Vanha 10.01.2013, 21:42
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Perusasetus

juu ei oo helppoo olla toyota mies.. kokeilkaa siellä heinolassa ajaa vakio hoojiin renkailla gaz66:lla niin tiiätte kuin masentavaa se maasto autoilu voikaan olla.
Vastaa lainaten
  #99  
Vanha 10.01.2013, 21:49
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
juu ei oo helppoo olla toyota mies.. kokeilkaa siellä heinolassa ajaa vakio hoojiin renkailla gaz66:lla niin tiiätte kuin masentavaa se maasto autoilu voikaan olla.

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #100  
Vanha 10.01.2013, 21:59
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.272
Perusasetus

Kauhee vääntäminen täällä, joko on paidat hajalla?

Pitäisköhän ostaa seuraavaksi autoksi Sssssangyong Musso? Ja joka välissä muistaa kehua sen moottorin olevan mersu. Ettei vaan pääse muna pienenemään.

Mutta siinä olis erilainen aihio.

Yllä oleva teksti on kirjoittajan oma mielipide, eikä se vastaa palstan virallista kantaa. Tarkoitus ei ole loukata ssangyongin tai mersun omistajia, eikä pienimunaisia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käykääs kaikki täällä Rytari Chit-Chat 9 03.07.2006 12:09
M:DiscoII/P38 Range teräsvanteet 5kpl"MYYTY" AVRO O/M/V Renkaat ja vanteet 1 15.03.2006 16:23
Minä täällä moi scarecrowman Chit-Chat 7 18.03.2005 18:21
Haukkukaa (tai jopa kehukaa) Trooperia... tug3 Tekniikka & Jutustelu 23 02.11.2004 11:12
Kehukaa/haukkukaa tojotaa! kharju Tekniikka & Jutustelu 17 11.10.2004 14:20


Sivu luotu: 04:53 (GMT +2).