![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep, kylmähitsauksessa ei ole tietenkään tässä mitään vikaa, mutta jos mahdollista minusta se lämmitys on monasti parempi kuin pelkkä vasarointi jännitysten poistossa. Samoilla puikoilla ne molemmat tätä nykyä hitsataan jne, mutta lämmitettäessä se antaa enemmän anteeksi hitsaajalta.
myönnän että kieltämättä hieman suuremmalla työllä tuo lämmitettävä tehdään, mutta saavutetaan varmemmin kelvollinen lopputulos. Mutta, huomaa että monta on tapaa ja tekijää ja mennään äkkiä mielipideasioiden puoleen tässä ![]() -joel
__________________
Elämä on kovaa... Mut ilman kovaa ei oo elämää! ![]() Arctic Rhino ***Noormarkun Off Road Team*** |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akselin koneistusta ja valuraudan hitsausta PK-seudulla? | UAZtatu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.10.2012 17:14 |
Valuraudan hitsaajaa | Cruiseristi | Chit-Chat | 22 | 25.02.2011 10:31 |
valuraudan hitsaaminen-korotus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.11.2008 14:19 |
Valuraudan hitsaus etuakselissa | KariS | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 22.11.2005 15:07 |