Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 22.07.2004, 18:32
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Yksi valitettava tekninen seikka noissa Longfieldeissä taitaa olla että ne on yksinkertaisesti jätetty karkaisematta ihan niin koviksi kuin alkuperäiset (tai päästetty korkeammassa lämpötilassa, miten onkaan), eli sitkeys on lisääntynyt mutta kulutuskestävyys on vuorostaan pienentynyt. Olisi ainakin järkeenkäypää kun nuo aika selvästi ovat ihan tarvikemurroksesta "tehdyt". Liekö sitten saatu karkaisemattomana, vai onko tuo ihan vain jatkokäsittely mistä niissä maksetaan? Halpojahan ne toisaalta ovat.

Osaako joku enemmän teräksen lämpökäsittelystä tietävä kertoa miten se Longfieldien mainostettu kryogeeninen käsittely (eli pakkasen puolella käyttäminen) vaikuttaa aineeseen, tai missä vaiheessa se yleensä tehdään?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:225/75/15 BFG Long trail -TIMPPA- O/M/V Renkaat ja vanteet 1 08.08.2007 08:59
M: Peltiosaa Toyotiin Palde O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.04.2007 16:05
lastuja Toyotiin -MaTTi- Linkit 0 19.12.2006 00:52
Toyotiin tavaraa Tikru75 Linkit 1 21.03.2005 15:09
Long pienis SamppaFIN Jokes 0 23.07.2002 03:02


Sivu luotu: 18:44 (GMT +2).