![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Yksi valitettava tekninen seikka noissa Longfieldeissä taitaa olla että ne on yksinkertaisesti jätetty karkaisematta ihan niin koviksi kuin alkuperäiset (tai päästetty korkeammassa lämpötilassa, miten onkaan), eli sitkeys on lisääntynyt mutta kulutuskestävyys on vuorostaan pienentynyt. Olisi ainakin järkeenkäypää kun nuo aika selvästi ovat ihan tarvikemurroksesta "tehdyt". Liekö sitten saatu karkaisemattomana, vai onko tuo ihan vain jatkokäsittely mistä niissä maksetaan? Halpojahan ne toisaalta ovat.
Osaako joku enemmän teräksen lämpökäsittelystä tietävä kertoa miten se Longfieldien mainostettu kryogeeninen käsittely (eli pakkasen puolella käyttäminen) vaikuttaa aineeseen, tai missä vaiheessa se yleensä tehdään? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:225/75/15 BFG Long trail | -TIMPPA- | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 08.08.2007 08:59 |
M: Peltiosaa Toyotiin | Palde | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.04.2007 16:05 |
lastuja Toyotiin | -MaTTi- | Linkit | 0 | 19.12.2006 00:52 |
Toyotiin tavaraa | Tikru75 | Linkit | 1 | 21.03.2005 15:09 |
Long pienis | SamppaFIN | Jokes | 0 | 23.07.2002 03:02 |