![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() sitä en tiedä onko toi AT kumi vai ei ..aika karkeen olonen kuvio kyllä alterrainiks. ja joo sehän noissa pinnoitetuissa aina on "riskinä" että rungot on mitä on ![]() ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei kai Saharaa ole kuin yhtä kuviota. Insa Ranger on AT. Mikään economy-rengas Saharakaan ei ole. Perstuntumalla puoli litraa nousi Runnerin kulutus BFG:n All terraaneihin verrattuna. Liekkö ollut hyvää tuuria vain, mutta Insan renkaita on kaksitoista kaikkiaan tullut ostettua ja yhdessäkään ei ole ollut mitään vikaa.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Rangella päästelin toista sataa ja ei se äänimaailma juuri muuttunut ajoiko Insoilla vai -pakettiauto-nokialaisilla, toisin kuin esim. 265 Fedimoilla.
Kunhan vaan saat tarkastettua että rungot ovat ehjät ei pitäisi olla ihan lopun ajan kauppa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mistä tietää, että runko on ehjä? Nimim. Ei rengasalan tuntija.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Itse huomasin sen ajossa, täristi 80-100 km/h paljon. Yritettiin siinä mm. hiekkaa tasapainotukseen, mutta täristi edelleen. Vaihtamalla rengas vaiva selvisi. Rengaskone ei välttämättä heittoa/rungon heittoa näytä, kun ei siinä ole rasitusta pitopinnalle.
Mutta...Insat edelleen alla ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Metsuri-Hilmassa on insa turbo saharat, 235/70x16, eli ihan keskenkasvuiset rimpulat, mutta ihan hyvin toimineet. Ei juurikaan mölyä kadulla tai tiellä, nappulakuvio tuntuu purevan lumessa ja kun lataa lavan täyteen puuta nii menee vieläkin paremmin. Just eilen ajelin 30 cm hangessa kuorman kanssa ja menee....
Talvirenkaana toimii nelivetoisena, mutta jarrutusmatka liukkaissa risteyksissä vaatii ennakointia.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niitä on tosin vähän paranneltu, ammuttu nastoja ja viilletty viiltoja. Nyt niillä voi jopa talvella ajaa. Ilman ed. toimenpiteitä oli kyllä melko liukkaat. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
mulla oli ne pinnoitetut nappula renkaat, liukkaat tosin ja ääntä pitivät. mutta ei häiritsevästi. liukasradalla kävin (2-vaihe) noilla renkailla ja -99 L200, ei kyllä 100m riittänyt pysähtymiseen 50 vauhdista.
että ihan hyvät renkaat olivat, koossa 31x10,5x16, vois kokeilla uudestaankin ku tulee autonvaihto eteen
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runner kysymyksiä | Turo´s HeavyGee | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 20.01.2015 10:35 |
Insa Turbo Dakar vai Insa Turbo Mountain? | laattamies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.04.2010 19:19 |
HDJ80 kysymyksiä.. | LöpöLassi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.06.2009 22:02 |
Patrolli kysymyksiä | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.08.2007 23:45 |
Tukivarsi kysymyksiä | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.03.2006 19:50 |