Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.01.2013, 13:29
SeppoHovi SeppoHovi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 30.09.11
Sijainti: Jokela
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ei minulla tähtilaseja ole päässä, kyse on siitä että tuollaisen varsin harvinaisen, vanhemman auton soisin pidettävän mahdollisimman orkkiksena - tai edes uskollisena lähdemaahansa. En minä alkaisi 50- luvun japsiautoon ruuvaamaan jenkkiosia enempää kuin mitä autossa mahdolliseati on jo alunperin ollut

Pari miljoonaa kappaletta valmistettu 90- luvun xj on vähän eri juttu kuin 50- luvun willys

Jos tuota esim. kesäautoksi tai ympärivuotiseksi harrasteautoksi miettii, niin vaikkapa dana 44 akseleita löytyy ihan hyvin ja edukkaaseen hintaan. Jos välttämättä dieselin haluaa niin sopivia järkeviä jenkkiehdokkaita toki on aika vähän.. bensakoneita sitten vaikka ja kuinka. Nykytekniikkaa tuohon tuskin monikaan sovittaa, eikä sellaiseksi oikein voi patrollin nokivasaraakaan kutsua

Mutta kuten totesin, jokainen tyylillään. Ainakin ulkokuori on hieno!
Tuota SD33 konettahan löytyy Jeepin CJ-10A vehkeistä, että ei se niin kaukaa ole haettu. 😉 Akselit osui mitoiltaan niin kivasti kohdillee niin siksi BJ aksulat. Tuossahan on jo nyt takana 44 danalainen.

Vastaa lainaten
Vanha 03.01.2013, 13:52
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Toiha o samanlainen korimalli kuin Grave Diggerin pojalla eli Son Uva Diggerillä!

Isoo lohkoo, isoo pokkerii ja isoo akselii toi vaatis!
Vastaa lainaten
Vanha 03.01.2013, 14:12
panzer:n Avatar
panzer panzer ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Perusasetus

Mites tekniikaksi roverin tuoreempi ruiskukasi+ tomaatti??? 3,9-4,6 !!!
Vanha 03.01.2013, 14:15
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Ei näitä tartte entisöidä, sen verran komee vankkuri kun vähän pajottaa alustaa:

Vastaa lainaten
Vanha 03.01.2013, 14:28
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ei näitä tartte entisöidä, sen verran komee vankkuri kun vähän pajottaa alustaa:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Minä taasen en ollenkaan ymmärrä, miksi auto pitää perseraiskata jollain täysin väärillä osilla? Ihan hyvä lähtökohta projektille, mutta tosiaan ei uppoa alkuunkaan kaaliini tuo jojotan akseleiden asennus tai patrollin tekniikka.. No, kukin tyylillään.
Entisöinti on ihan hanurista.... joku syyhän siin on ettei tämmöset oo edelleen ajossa vanhoilla palikoilla. Tästä taitaa tulla seuraava seurattava projekti, poikkeaa sopivasti valtavirrasta

Peukku tälle!
Vastaa lainaten
Vanha 03.01.2013, 14:23
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Perusasetus

Juu iso pensamylly tohon sopis mutta jos tykkää savustaa niin miks ei Nisukkaa sitten Pakko laita pensa vs riisel pätkä: http://www.youtube.com/watch?v=rDx692z34DM
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Willys Jeep CJ3B ´54 ja Willys kärri ´43 Rambleristi Maasturiprojektit 5 09.01.2011 23:25
Myyty Big-Willys Big-Willys O/M/V Ajoneuvot 19 12.01.2010 14:50
Ostetaan Jeep Willys Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 13.06.2009 18:59
Big Willys Kentsu Maasturiprojektit 5 23.08.2007 21:35
O:Willys Kansipahvi J-4880 O/M/V Muut 2 06.07.2004 21:37

Sivu luotu: 10:15 (GMT +2).