Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi
Kavereilla noita corollia nurkissa ja aika monta eri patenttii ollaan noissa testailtu. Tupla asetelma lienee helpoin mutta ei sekään kovin kummosia pidä. tollanen gt corollan paketti just myytiin sitä saa ihan motonetistä en nyt muista pitikö vauhtipyörää sen kummemmin totavarte muuttaa ainakin 2Tn vauhtipyörään sopii.
Rallyrace myy sintteri levyjä ja asetelmia noihin toyotiin sieltä vois kysyy muutenki neuvoo
Ebaystä löytyy kans vaikka mitä.
|
Miksei tuplajousi pidä?! Ainakin kaikki alle 400hp t- turbo koneet mitä tiedän on tuolla toiminut. Ei se gt:n kytkin ainakaan autuaammaksi tee, tupla siitäkin tarvii tehdä jos pitävän haluaa.Ei oikein yllättäisi jos 1,3 vakio dx kytkin ei kestä 34" kummeja.
Osta multa tuohon suiskaan 3tg turbo kone ja tuo w50 laatikko niin rupeaa susuki liikkumaan eikä voimansiirto ekana petä.