![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mutta... Hiace on työkalumainen sisältä ja hiukan vanhahtavan oloinen sisusta, kun vertaa transportteriin ja vitoon, jotka paljon henkilöautomaisempia ja panostettu enempi sisätiloihin. Mikäli nuokin asiat painaa vaakakupissa. Noissa saksalaisisa myös enempi varmaan säilytystiloja tavaroille yms.
Mitä viskoon tulee niin, vakiona nuo eivät ole kummoisia etenemään, verrattuna kunnon nelikkoihin, mutta viskolukkoonkin saa eri paksuista öljyä ja lamellilevyjä kytkimen sisälle joilla saadaan "kiinniotto" herkkyyttä muutettua. Hiace on tekniikaltaan "pomminvarma" peli, mikäli ei sisämelu tai karuhkot sisätilat häiritse. Normaali tilanteissa varmaan volkkarin 4motion menee myös siinä missä muutkin. Tärkeintä on aloittaa rengastuksesta. Viimeksi muokannut maus : 28.12.2012 21:17 |
|
|||
|
|||
![]()
en ala väittelemään, mutta onko tuossa helmat sekä puskurin alareunat 30cm maavaralla?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
4motion ransportteri oli kaverilla kun lumilla ajettiin, meni ainakin se yksilö niin hyvin lumessa ettei voinut kuin ihmetellä. Veikkaan että menee 30cm puuterilumessa, jäi mittaamatta silloin mutta kyllä se parkkiinkin ajoi sen parikertaa tienlaitaan ja umpiliittymiin sillä meiningill että jos kiinni jää niin nypätään mun defellä jossa oli lumiketjut. Lumiketjuillahan se vetopito saadaan puuterilumessa
|
|
|||
|
|||
![]()
Suosittelen myös transportteria. Oon paljon 11 mallin 140 heppasella nelikolla päästänyt ja kaikkea töissä hinattu pitkin suomea ja veneitä nosteltu vesiltä. Mukava ajella pitkääkin matkaa,kuin henkilöautolla ja keskimatkustajalla mukavempaa kuin hiacessa,ainakin itse molemmissa keskellä istuneena. Polttoainetta vei vähemmän kuin muutaman vuoden vanha d4d hiace. Ja siis japaninautoharrastaja oon täysverisesti mutta jos hiacen ja transun väliltä pitäisi valita niin transu. Aina on ajamalla menty ja tultu, tosin missään suossa ei olla päästetty mutta suht pahoissa paikoissa
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä jos olisi tällä hetkellä nelikkopakun osto edessä niin katse kääntyisi tuohon http://www.volkswagen-hyotyautot.fi/...4?OpenDocument
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan vw transporter 2.5tdi 4x4 vm.2000 | tessu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.11.2011 15:02 |
Myydään Nissan King Cab 4x4 vm.2000 | SauliS | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.06.2011 22:25 |
Myydään Audi A6 4x4 v.2000, 15500€ | x-pj | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.12.2008 13:05 |
M: 4x4 hiluxin takapakat vm 2000 | tossu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 15.11.2006 18:10 |
M:HILUX -85 4x4 2000 € MYYTY | toytoy | O/M/V Muut | 13 | 08.11.2005 09:34 |