Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.12.2012, 08:17
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 213
Perusasetus

Älä mene muuttamaan miksikään työmaakopiksi, rupeaa kohta olemaan katoava luonnonvara noi täysipaikkaiset maasturit, säästät ennemmin jostakin muusta... Noille täysipaikkaisillekkin on varmasti kysyntää ja huoltoautoksi muuttamisen jälkeen jälleenmyyntiarvo laskee jos joskus meinaat kaupatakkin etiäpäin! Tämä oli vain meikäläisen mielipide ja sille ei kannata antaa mitään arvoa koska ethän sinä edes sitä kysynyt..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.12.2012, 08:21
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JariKoo Näytä viesti
Älä mene muuttamaan miksikään työmaakopiksi, rupeaa kohta olemaan katoava luonnonvara noi täysipaikkaiset maasturit, säästät ennemmin jostakin muusta... Noille täysipaikkaisillekkin on varmasti kysyntää ja huoltoautoksi muuttamisen jälkeen jälleenmyyntiarvo laskee jos joskus meinaat kaupatakkin etiäpäin! Tämä oli vain meikäläisen mielipide ja sille ei kannata antaa mitään arvoa koska ethän sinä edes sitä kysynyt..
En minä olekkaan muuttamassa vaan kaverini, joka sai isältään sellasen täyspaikkasen pajeron ja halus muuttaa sen huoltokopiksi.. se on sellanen romujen kuskaaja ja tuumas että eihän sinne takatilaan mahu edes mitään tavaraa ja koskaan ei ole ketään kyydissä niin turhaa hän veroja maksaa niistä paikoista ja sitten kun autoon ei sovi mitään kun on takapenkit..
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.12.2012, 08:35
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Ehdotappa sille kaverilles et koittais vaihtaa sen huoltoautoon.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.12.2012, 09:08
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Ehdotappa sille kaverilles et koittais vaihtaa sen huoltoautoon.
kenen kans? ja jos meinaat että pitkään niin tuskin alkaa vaihtamaan.. haluais nimenomaan tuosta pätkästä sen pakettiauton tai huoltoauton..
saisko tuosta sit pakettiauton tehtyä?
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.12.2012, 15:49
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Kannattaa myös ottaa selvää, että miten verottaja sitä veroa haluaa vielä muutoksien jälestä... Ku eihän siin välttämättä se toinen vero oo iso, mutta se toinen nostaa ylllätävästi... Kaverilla Terrano huoltomallina nii n. 600€:a siin verot ja mulla Kingi ni vähän alta 500€:a (kummatkin vastaavan ikäluokan kamppeita).
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.12.2012, 21:12
kauha-apina:n Avatar
kauha-apina kauha-apina ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.12
Sijainti: uurainen city
Viestit: 119
Perusasetus

Tuota samaa asiaa tuon läjän kohalla mietin ja tulin siihen tulokseen että penkit säilyy!
Paljon esim Lj:ssä eroa onko "työmaakoppi vai normi hlö:malli?"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.12.2012, 21:31
suzukirby:n Avatar
suzukirby suzukirby ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.08
Sijainti: Isokyrö
Viestit: 113
Perusasetus

Kannattaisko katsastaa pakuksi, itellä on gen1 pätkä pakuna ja kaikki veroluonteiset maksut n280e vuodessa..huoltoautoksi muuttaessa veron osuus on toki pienempi, mutta vakuutus maksut huomattavasti suuremmat. Niin ja pakettiautolla saa ajaa 100km/h kun huoltoautolla 80km/h.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.12.2012, 21:36
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Voihan sen jokainen laskea päissään:

Henkilöautossa dieselvero 5.5c/alkava kokonaismassan 100kg/pv
Pakettiautossa dieselvero 0.9c/alkava kokonaismassan 100kg/pv


LJ:ssä tais olla kokonaismassa 2100kg, joten 21x5.5x365=421,57e ja 21x0.9x365=68,98e

Eli eroa LJ:ssä 352,59e/v

Se, et onkse vähä vai paljo on asennoitumisesta kiinni.

Ajoneuvovero 1.1.2013 alkaen 2100kg kokonaismassalle on 233,97e/v
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään gen1 pajeron osia (pätkä) JP89 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.10.2012 10:08
Ostettu O: Gen1 Pätkä pajeron muovilokarinkaaret Kris O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 06.11.2011 21:30
Ostettu O: pätkä Pajero gen1 rättikatto ja kaaret vittaniemi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.09.2011 17:37
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2010 09:17
Miten saa kalibroitua Pajeron mittarin psk123 Tekniikka & Jutustelu 15 01.05.2006 14:02


Sivu luotu: 21:10 (GMT +2).