Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 14.07.2004, 12:50
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mites toi ohjauslaitteiden hitsaus?Ei taida katsastussetä tykätä jos huomaa?Tai vakuutustarkastaja,kun tutkii,"mites se nyt noin tieltä ojaan luiskahti"...
Näin on. Se on yksi syy siihen miksi kyselen; jos löytyisi keino tehdä rattiakseli 45'sen omasta akselista + 60'sen akselista hitsaamatta... FJ-55:sen rattiakselissa kai valmiiksi olisi poorit.

No joo, J-6 rattiakseli on kuulemma putki ja J-4 vähän pienempi umpinainen tanko, ja mahtuvat kuulemma sisäkkäin. Ne kun asettelee sopivasti, tapittaa ja vie jollekin hyväksytylle hitsarille liitettäväksi toisiinsa, niin on ainakin tehty oikein.

Muut saat kyllä minun puolesta tehdä niinkuin haluavat, en ketään arvostelemaan lähde mutta oman autoni haluan pitää (mahdollisimman) laillisena.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: ohjaustehostin offipete O/M/V Muut 1 22.11.2005 19:19
BJ:hin ohjaustehostin upi7 Tekniikka & Jutustelu 1 15.09.2005 21:52
o: hj ohjaustehostin mikko-sika O/M/V Muut 6 08.09.2005 14:05
M: HJ-60 ohjaustehostin Finnbat O/M/V Muut 0 25.07.2005 19:54
M:Ohjaustehostin JERKKU O/M/V Muut 4 22.06.2005 21:19


Sivu luotu: 16:25 (GMT +2).