![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Stanuluokka korotukset???Stanuluokka korotukset??? Eli luokassa sallitaan 51mm korotus jousilla . mutta paljonko se on esim. Suzuki samuraissa vm-89 kaaren reunasta navan keskelle mitattuna ??? Eli Mikä on se alkuperäinen vakio mitta??? tietäis ,että onko jo nyt liian korkealla...?????????
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410 ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nonniin ja kiekkamittari alko pelittään
![]() Reveinpä vielä kojetaulua sen verta, et pääsin mittarin persiiseen käsiks. Auto käyntiin ja katoin, että se nuppi mistä valitaan sylinteriluku on nelosessa napsautin sen toiseen laitaan(8deksaan) ja takas neloseen ja kappas mittari alko näyttään mielestäni hiukkasen järkevämpiä lukemia. Enää ei kierrä mittariin kun max. 6500. Ketutuskäyrä putos justiinsa ![]()
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
No joo näinhän se on, mutta paljonko on se vakio kokonais korkeus ja mistä mihin mitattuna????
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410 ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4089 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Morjens..
ei kellään sattuis olemaan virallisia lappuja moottorin vaihtoon tai painoja oikeastaan tarvii kun 410 konehuoneeseen ois toi toyotan k-moottori tarkotus sijoittaa... eilisen yritin ettiskellä, mutta en löytäny mitään virallista tietoa.. vika ettijässä vai pitääkö mennä konttorilta kyselemään..?? |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
täytyy käyä kysyy konttorilta.. netistä löysin sen verta että ois suunnillee saman painosia molemmat.. ja onhan noita leimattukin useempi..
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos tiedoista
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410 ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Nonniin, päätti susuki sitten joulun kunniaks alkaa kettuilemaan. Eli tyhjäkäynnillä tossa pihassa kävi varmaan 15min. Sit siittä lähin hakeen veljeä yhen mettäautotien varrelta ja toimi vielä ihan niinkun pitääkin, mutta takaspäin tultaessa, kun siinä jossain mutkassa irrotin kaasusta, päätti tämä sammua kuin saunan lyhty.
Mutta kappas, lähti samantien käyntiin kun vähän kaasua anto. Tilanne on siis sellanen ettei pysy käynnissä jossei kokoaika pidä hiukan kaasua painettuna. Onkohan tonne nyt päässy kaasariin joku paska, mikä tukkii tyhjäkäyntisuuttimen(Onkos se muuten tossa kuvassa punasella ympyröity) , kun kaikki sytytyksen osat ainakin on uusia ja polttoainesuodatin ja se kaasarin oma sihti on puhtaat, tai oon sen jo puhistanut.
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- Viimeksi muokannut Suikkajäbä : 24.12.2012 09:12 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Putsasin kurat pois suuttimesta ja taas käy kuin kultakello..
![]()
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
![]() |
Luokat |
kysymyksiä, suzuki |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
suzuki sj kysymyksiä | tuke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2009 20:21 |
SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2009 17:08 |
Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |