Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.11.2012, 14:21
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Laitanpahan tähän topicciin.

Onko Pajerossa (-90, 2,5TD) 24V systeemi vain startissa käytössä? Eli saako ottaa 12V sähköt vain toiselta akulta vai jännitteen alentimen kautta molemmista? Tuossa aamulla päätti jättää kikkare käynnistymättä ja toinen akku oli kuollu. Vaihdoin vara-akun ja funkkas hyvin, mutta ei viittis montaa akkua pilata. Edellinen omistaja on siis vääntänyt tuohon jo kaiken näköstä sähköö vain etukulman akulta. Ja siis juurikin kyseinen oli död. Tai sitten sain eilen jonkinnäköisen oikosulun aikaiseksi, kun vaihdoin hehkut ja tuo akku sitten tyhjeni. Veikkaan kuitenkin, että akussa vika, kun kovat pakkaset sattui tulemaan juuri yön aikana.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron hehkutus pietu0ne Tekniikka & Jutustelu 32 06.09.2007 16:41
Pajeron pohjapanssari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2007 10:33
O: -87 Pajeron 2.5td vaihdelaatikko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.08.2007 18:14
O: Pajeron "lisäpenkki" pietu0ne O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 18.08.2007 17:31
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 02:47 (GMT +2).