![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mä jotenkin päättelin niin, että vika ei vois olla releessä, kun kerran toimii aina itteen päin vedettäessä. Eikös se sähkö kulje kuitenkin samaa reittiä pitkin mm. releen kautta oli viiksi sitten kummassa asennossa tahansa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Syttyykö pitkien merkkivalo molemmin tavoin ? Onks siinä viivettä ?
|
||||
|
||||
![]()
Ei syty merkkivalo, silloin kun ei syty pitkät. Ei ole viivettä silloin kun toimii.
|
|
||||
|
||||
![]()
vvv = veikkaan viiksi vikaa ...
|
|||
|
|||
![]()
Viiksi vikaa mulle katsurikin vuosi sitten tarjos. Sama viiksi taitaa olla 90-luvun J70 korissa jos oikein asioita tulkitsin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
btw katsoin irtonaisesta hj60:n viiksestä ja siinä on pitkien systeemiä varten monta kosketinta jotka menee eri lailla päälle riippuen vetääkö vai työntääkö viikseä. Taitaapi olla joku niistä koskettimista huonossa hapessa tossa mun tapauksessa. |
|
|||
|
|||
![]()
Omassani on sikäli outo vika, että hetken ajon jälkeen alkaa pelittää paremmin ja paremmin ja lopulta toimii normisti mutta kylmänä saa odotella.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Helmapelti PZJ75:een | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.06.2013 22:52 |
silkkitie 30 päivässä "maasturi" | tikpe | Chit-Chat | 8 | 11.03.2012 17:58 |
PZJ75 takajouset | xJ-4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.12.2008 12:26 |
Ostetaan O: PZJ75 pick-up | mikkoimp | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.08.2008 00:00 |
OMEna päivässä.. Jopa kolmessa.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 26.03.2004 21:17 |