Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2012, 18:32
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pelber Näytä viesti
kyllähän se mekaaninen laitettava. Ei lopu vvedot vinssistä ja kestää.
Mulla vois olla huokealla lievästi projektikuntoinen mekaaninen.

Vaijeri puuttuu ja matoruuvin päähän kannattaa sorvauttaa holkki että saa kardaanin lähdöstä väljät pois. Matoruuvi on ollut 'pajalla' holkin sorvausta varten helmikuusta asti, pitäis jaksaa hakea pois ja pultata takaisin paikoilleen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.11.2012, 20:10
Zassi- Zassi- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Kittilä/Rovaniemi, Finland.
Viestit: 46
Perusasetus

Itellä oli autossa ostaessaan omen alusta joka oli mukavan pehmeä, tosin silloin oli kaposemma talvirenkaat ja oli jo vuoden joustanu alla. Kesällä pistin dopparin 63mm korottavan alustan ja 33" renkaat ja meno muuttu kovemmaksi. Renkailla tietty merkitys, mutta dopinsson tuntuu kovalta niinku kaikki muutki tuntus olevan sitä mieltä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.11.2012, 20:22
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

itsellä ei ole varmaa tietoa jousten merkistä mutta tuntuu ainakin ku paikoillaan keikuttelee et aika hyvin elää (ajamaan en ole vielä päässyt) 4" korottavat ja olivat väriltään mustat ennen maalausta..ennen oli 2" korottavat Dobinsonit ja ne oli kyl melko lässähtäneet ja joustivat ihan kivasti..no mitä tuo läjä nyt ylipäätänsä joustaa

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1798
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu

Viimeksi muokannut Hailux : 26.11.2012 20:25
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.11.2012, 07:18
Shammaani:n Avatar
Shammaani Shammaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.10.10
Sijainti: Riipi
Viestit: 105
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hailux Näytä viesti
..ennen oli 2" korottavat Dobinsonit ja ne oli kyl melko lässähtäneet ja joustivat ihan kivasti..no mitä tuo läjä nyt ylipäätänsä joustaa

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1798
Notta minusta tuntuu et on edelleen liian kovat, ainaski meikäläisen mieleen.
__________________
-87 ElZei
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.11.2012, 22:06
Pelber Pelber ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 107
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Mulla vois olla huokealla lievästi projektikuntoinen mekaaninen.

Vaijeri puuttuu ja matoruuvin päähän kannattaa sorvauttaa holkki että saa kardaanin lähdöstä väljät pois. Matoruuvi on ollut 'pajalla' holkin sorvausta varten helmikuusta asti, pitäis jaksaa hakea pois ja pultata takaisin paikoilleen.
Olisin kiinnostumut! Pistä privalla hintaa, kuvia yms.

Trailmaster taitaa olla vaihto ehto meikäläiselle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.11.2012, 22:50
ravm:n Avatar
ravm ravm ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.11
Sijainti: alajärvi
Viestit: 365
Perusasetus

tuossa aikasemmin on ollut juttua noista syötöistä.tais mennä ohi...ahtopaineet nousee vedätyksessä
lähelle kiloa,audin ahtimella.ongelmana on savutus.tarttis saada kampe leimattua.pienemmilläkin syötöillä pärjäis...missä kohtaa tarkalleen se syötönsäätö
on?ja kuinka päin sitä "viedään" kun otettas vähä pois?lj 70 vm90
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.11.2012, 23:26
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ravm Näytä viesti
tuossa aikasemmin on ollut juttua noista syötöistä.tais mennä ohi...ahtopaineet nousee vedätyksessä
lähelle kiloa,audin ahtimella.ongelmana on savutus.tarttis saada kampe leimattua.pienemmilläkin syötöillä pärjäis...missä kohtaa tarkalleen se syötönsäätö
on?ja kuinka päin sitä "viedään" kun otettas vähä pois?lj 70 vm90
syötön säädö löytää helpoiten kun katsoo sitä missä on kaasun säätö niin sen vasemmalla puolelle on mötikkä jonka päällä on samanlainen kello kuin turbolla niin se syötän ruuvi on se toinen niistä ekasta säädetään kierroksia ja tosiaan auki päin sitä pitää kääntää ihan perus kierre siinä on sellainen lukitus mutteri päässä joka pitää aukaista
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 00:32 (GMT +2).