![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() sisu na-110 reknro. 1995 vuonna 1995 oli 6.2d koneella ja nasuksi kutsuttiin kaikkia samanmoisia sisun valmistamia koneita. bankut oli bandwageneita ja tekat yleisesti nää koneet
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli viestiteka kuitilla -04... 400km oli mittarissa, kun mulle tuli ja jo siinä vaiheessa totaalisen loppu telat, vetopyörät ja vedot koneesta :P
3.9 rooveri oli kivan pirteä, kun niitä ajoleirillä kilpaa suohon upotettiin. Meillä lillui suovesi vasta puolessa välissä tuulilasia, mutta parhaan poteron löytäneellä porukalla oli katto samalla tasalla kuin lumihangen pinta ympäröivällä suolla. Myös ojaa pitkin eteni kivasti kyljellään. Tasamaantiellä rupes turbiinilukko ottamaan kiinni vasta 80km/h vauhissa. Mutta se diisseli. Viiden tonnin EMP-suojattu viestikoppi ja kaikki varusteet mukana... Viisikymppiä oli maksimivauhti myötätuulessa alamäkeen. Ylämäkeen piti jo melkein vaihtaa aluetta jakiksesta. Viimeksi muokannut Viipo : 25.11.2012 02:40 |
|
||||
|
||||
![]()
Sisu NA-110 ja NA-110 GT on mulle erittäin tuttuja vuodelta -99.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kohta tonni täynnä | sjeeppi | Chit-Chat | 37 | 10.02.2007 18:30 |
kohta menee hermo! | Repro | Chit-Chat | 2 | 23.04.2005 19:01 |
Kohta hj huoltoautona!! | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 54 | 03.03.2005 21:57 |
Kohta metsään | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.11.2004 12:17 |
Lähtee jeepula kohta vaihtoon | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 72 | 12.08.2004 08:01 |