![]() |
Kohta on Nasuja kaupan...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...56481_uu.shtml
Kukahan trokari tuonkin kaupan on saanu aikaan? No 27 donaa ei ole paljon tommosesta. Ja Ot:nä Svidu on tuolla meitin armeijalla köyhä meininki nykyään kylällä oli joku harjoitus ja ohitin mönkkärillä jonkun Defen mikä ajoi ihan hemmetin hiljaa. No se tuli perässä kaupan pihaan ja syykin selvisi varovaiseen etenemiseeen, ja se oli se että se oli oikeasti kattoa myöten täynnä sekä tavaraa että ukkoja ja siitä ei nähny kuin eteen ja vasemmalle... Ennen tommonen kuorma oisi viety Rasilla ja muuli perässä... |
Johan niitä bensa-Nasuja oli Tervolan viimeisimmässä huutokaupassa. Kaikki Rover-moottoriset tulevat poistoon.
|
Lainaus:
|
Vitsi kun ois lotto voitto tai muuten niin rikas tälläsen ostasin heti.
Minusta oli ainakin mukavia pelejä Nasut ajella. Ylämyllyllä oli noita Roverin kasilla olevia lähes tuliteriä vuonna 1990. Niillä oli lysti ajaa joskus vietiin ajamalla Ylämylly-Nurmes. Bensaa tankattiin perille päästyä lähes 200 litraa:D Sillon tuli käytyä ekan kerran Juukan Seo:llakin :) |
Lainaus:
En tiiä onko nää sitten niin paljon huonompia kuin Bankut ettei näitä kannata dieselöidä?? Ja päivittää muutenkin. |
Niin se kulutushan on maltillinen 1l/1km noilla bensakoneisilla. Ainakin pienemmällä koneella olevilla. :D
|
Ite on juurikaan oo noilla ajanu vaan jätkät ketkä teki latuja nasulla kertoi notta se oli kyllä lähemmäs 4 litraa...
Tuo litrahan ny menee melkein millä maastovehkeellä vaan... |
KuittiNasu otti tiellä ajaessa litran kilometrille (3.5), metsässä varmaan menikin enemmän. Eipä tullut paljoo seurattua... :rolleyes:
|
Työkaveri osas sanoa että KAIKKI bensa nasut/tekat myydään pois! Ensin hankkivat dieselit tilalle, sitten huutokaupataan
|
http://www.uazbuka.ru/models/img/UAZ_tracked/unja_1.jpg
Tuli sattumalta tälläinen pönttö-uaz-bankku vastaan netissä. :) Kyllä sitä venäjälläkin osataan. |
Perhana TUO on hieno. Ja toivottavasti myös pöntön tekniikalla...
Mikäs tuon takana on?? Amphipönttö??? |
Tuli ajettua Ford V6 Bangvagenilla, Rover 3.5 V8 Nasulla ja 6,2D V8 Nasulla ja kaikista kivoin peli oli kyllä toi Roover/Buick koneinen!
Olisi saanut kyllä olla tasauspyörästöissä kytkettävät lukot! |
Nasussa taitaa olla huonompaa ainakin telan pysyminen paikoillaan, bankusta ei lähtenyt koskaan tela pois paikoiltaan ja nasu miehillä jatkuvasti ongelmia telojen kanssa. Oisko tuossa yksi syy vaihtoon?
|
Lainaus:
Joku sellanen. :D http://www.uazbuka.ru/models/img/uaz_uzola_2411P.jpg Tää oli söpön näköinen. Nää on niitä vehkeitä, mitä länsimaissa pidetään vaan fotoshoppeina. Venäjällä on helpompi valmistaa tela-uaz, kuin muokata kuvaa. :) Jos nämä kiihot... kiinnostavat, niin täältä löytyy lisää: http://translate.google.fi/translate...bolotohod.html |
Lainaus:
Torni huhu kertoo että nasuissa on myös ongelmana takavaunun pystyssä pysyminen? |
Lainaus:
|
Kyllä rovaniemellä bankku oli nasu, ja teka oli teka. Miten lie muualla :D
|
BandWagen=Bankku
Nauha-Sisu=NaSu Telakuorma-auto=Teka Näin Kajaanissa joskus kauan sitten. :D |
Lainaus:
|
sisu na-110 reknro. 1995 vuonna 1995 oli 6.2d koneella ja nasuksi kutsuttiin kaikkia samanmoisia sisun valmistamia koneita. bankut oli bandwageneita ja tekat yleisesti nää koneet
|
Mulla oli viestiteka kuitilla -04... 400km oli mittarissa, kun mulle tuli ja jo siinä vaiheessa totaalisen loppu telat, vetopyörät ja vedot koneesta :P
3.9 rooveri oli kivan pirteä, kun niitä ajoleirillä kilpaa suohon upotettiin. Meillä lillui suovesi vasta puolessa välissä tuulilasia, mutta parhaan poteron löytäneellä porukalla oli katto samalla tasalla kuin lumihangen pinta ympäröivällä suolla. Myös ojaa pitkin eteni kivasti kyljellään. Tasamaantiellä rupes turbiinilukko ottamaan kiinni vasta 80km/h vauhissa. Mutta se diisseli. Viiden tonnin EMP-suojattu viestikoppi ja kaikki varusteet mukana... Viisikymppiä oli maksimivauhti myötätuulessa alamäkeen. Ylämäkeen piti jo melkein vaihtaa aluetta jakiksesta. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 02:06 (GMT +2). |