Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kohta on Nasuja kaupan... (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=104118)

Bj Andy 21.11.2012 23:26

Kohta on Nasuja kaupan...
 
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...56481_uu.shtml

Kukahan trokari tuonkin kaupan on saanu aikaan? No 27 donaa ei ole paljon tommosesta.

Ja Ot:nä Svidu on tuolla meitin armeijalla köyhä meininki nykyään kylällä oli joku harjoitus ja ohitin mönkkärillä jonkun Defen mikä ajoi ihan hemmetin hiljaa. No se tuli perässä kaupan pihaan ja syykin selvisi varovaiseen etenemiseeen, ja se oli se että se oli oikeasti kattoa myöten täynnä sekä tavaraa että ukkoja ja siitä ei nähny kuin eteen ja vasemmalle... Ennen tommonen kuorma oisi viety Rasilla ja muuli perässä...

A-P 23.11.2012 15:48

Johan niitä bensa-Nasuja oli Tervolan viimeisimmässä huutokaupassa. Kaikki Rover-moottoriset tulevat poistoon.

JJ90 23.11.2012 16:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 940159)
Ennen tommonen kuorma oisi viety Rasilla ja muuli perässä...

Jospa ne oli spolleja eikä niil ollu kellään ceekorttia.:D

HiluMiks 23.11.2012 21:08

Vitsi kun ois lotto voitto tai muuten niin rikas tälläsen ostasin heti.
Minusta oli ainakin mukavia pelejä Nasut ajella.
Ylämyllyllä oli noita Roverin kasilla olevia lähes tuliteriä vuonna 1990.
Niillä oli lysti ajaa joskus vietiin ajamalla Ylämylly-Nurmes.
Bensaa tankattiin perille päästyä lähes 200 litraa:D

Sillon tuli käytyä ekan kerran Juukan Seo:llakin :)

Bj Andy 23.11.2012 21:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja A-P (Viesti 940598)
Johan niitä bensa-Nasuja oli Tervolan viimeisimmässä huutokaupassa. Kaikki Rover-moottoriset tulevat poistoon.

Joo tosiaan ja onhan näitä näkyny jo myynnissäkin.

En tiiä onko nää sitten niin paljon huonompia kuin Bankut ettei näitä kannata dieselöidä?? Ja päivittää muutenkin.

Yölento 23.11.2012 21:16

Niin se kulutushan on maltillinen 1l/1km noilla bensakoneisilla. Ainakin pienemmällä koneella olevilla. :D

Bj Andy 23.11.2012 21:47

Ite on juurikaan oo noilla ajanu vaan jätkät ketkä teki latuja nasulla kertoi notta se oli kyllä lähemmäs 4 litraa...

Tuo litrahan ny menee melkein millä maastovehkeellä vaan...

Yölento 23.11.2012 21:50

KuittiNasu otti tiellä ajaessa litran kilometrille (3.5), metsässä varmaan menikin enemmän. Eipä tullut paljoo seurattua... :rolleyes:

Dectane 23.11.2012 22:36

Työkaveri osas sanoa että KAIKKI bensa nasut/tekat myydään pois! Ensin hankkivat dieselit tilalle, sitten huutokaupataan

sisua45 23.11.2012 22:51

http://www.uazbuka.ru/models/img/UAZ_tracked/unja_1.jpg

Tuli sattumalta tälläinen pönttö-uaz-bankku vastaan netissä. :) Kyllä sitä venäjälläkin osataan.

Bj Andy 24.11.2012 00:26

Perhana TUO on hieno. Ja toivottavasti myös pöntön tekniikalla...

Mikäs tuon takana on?? Amphipönttö???

KoniJeep 24.11.2012 00:45

Tuli ajettua Ford V6 Bangvagenilla, Rover 3.5 V8 Nasulla ja 6,2D V8 Nasulla ja kaikista kivoin peli oli kyllä toi Roover/Buick koneinen!
Olisi saanut kyllä olla tasauspyörästöissä kytkettävät lukot!

JSJ 24.11.2012 10:13

Nasussa taitaa olla huonompaa ainakin telan pysyminen paikoillaan, bankusta ei lähtenyt koskaan tela pois paikoiltaan ja nasu miehillä jatkuvasti ongelmia telojen kanssa. Oisko tuossa yksi syy vaihtoon?

sisua45 24.11.2012 11:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 940854)
Perhana TUO on hieno. Ja toivottavasti myös pöntön tekniikalla...

Mikäs tuon takana on?? Amphipönttö???

http://www.uazbuka.ru/models/img/UAZ...d/vetluga5.jpg

Joku sellanen. :D

http://www.uazbuka.ru/models/img/uaz_uzola_2411P.jpg

Tää oli söpön näköinen.

Nää on niitä vehkeitä, mitä länsimaissa pidetään vaan fotoshoppeina. Venäjällä on helpompi valmistaa tela-uaz, kuin muokata kuvaa. :)

Jos nämä kiihot... kiinnostavat, niin täältä löytyy lisää: http://translate.google.fi/translate...bolotohod.html

kairala 24.11.2012 21:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JSJ (Viesti 940922)
Nasussa taitaa olla huonompaa ainakin telan pysyminen paikoillaan, bankusta ei lähtenyt koskaan tela pois paikoiltaan ja nasu miehillä jatkuvasti ongelmia telojen kanssa. Oisko tuossa yksi syy vaihtoon?

Tosi ku vesi! nyt kohta vuojen päivät seurannu noita möllejä niin häglundin tiisseli pankut on kyllä ollu lujimpia vehkeitä.

Torni huhu kertoo että nasuissa on myös ongelmana takavaunun pystyssä pysyminen?

KoniJeep 24.11.2012 22:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JSJ (Viesti 940922)
Nasussa taitaa olla huonompaa ainakin telan pysyminen paikoillaan, bankusta ei lähtenyt koskaan tela pois paikoiltaan ja nasu miehillä jatkuvasti ongelmia telojen kanssa. Oisko tuossa yksi syy vaihtoon?

Sen takia Nasussa oli aina koivuhalkoja kyyvvissä!

Dectane 24.11.2012 22:17

Kyllä rovaniemellä bankku oli nasu, ja teka oli teka. Miten lie muualla :D

Yölento 24.11.2012 22:19

BandWagen=Bankku
Nauha-Sisu=NaSu
Telakuorma-auto=Teka
Näin Kajaanissa joskus kauan sitten. :D

JJ90 24.11.2012 22:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Yölento (Viesti 941239)
BandWagen=Bankku
Nauha-Sisu=NaSu
Telakuorma-auto=Teka
Näin Kajaanissa joskus kauan sitten. :D

Näin se oli myös Säkylässä, kaikki ne prikaatin 3:D tekaa oli NaSuja, Hägglundsin bandwaakkeneita oli sitten Norjan keikalla Sodankylästä lainassa.

thudor 24.11.2012 22:48

sisu na-110 reknro. 1995 vuonna 1995 oli 6.2d koneella ja nasuksi kutsuttiin kaikkia samanmoisia sisun valmistamia koneita. bankut oli bandwageneita ja tekat yleisesti nää koneet

Viipo 25.11.2012 02:36

Mulla oli viestiteka kuitilla -04... 400km oli mittarissa, kun mulle tuli ja jo siinä vaiheessa totaalisen loppu telat, vetopyörät ja vedot koneesta :P
3.9 rooveri oli kivan pirteä, kun niitä ajoleirillä kilpaa suohon upotettiin. Meillä lillui suovesi vasta puolessa välissä tuulilasia, mutta parhaan poteron löytäneellä porukalla oli katto samalla tasalla kuin lumihangen pinta ympäröivällä suolla. Myös ojaa pitkin eteni kivasti kyljellään. Tasamaantiellä rupes turbiinilukko ottamaan kiinni vasta 80km/h vauhissa.
Mutta se diisseli. Viiden tonnin EMP-suojattu viestikoppi ja kaikki varusteet mukana... Viisikymppiä oli maksimivauhti myötätuulessa alamäkeen. Ylämäkeen piti jo melkein vaihtaa aluetta jakiksesta.

Rompe1 25.11.2012 20:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja thudor (Viesti 941259)
sisu na-110 reknro. 1995 vuonna 1995 oli 6.2d koneella ja nasuksi kutsuttiin kaikkia samanmoisia sisun valmistamia koneita. bankut oli bandwageneita ja tekat yleisesti nää koneet

Sisu NA-110 ja NA-110 GT on mulle erittäin tuttuja vuodelta -99.


Sivu luotu: 02:06 (GMT +2).