![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jooh tänään vaihtelin kuskin oveen saranatapit, olihan seki homma ylempi tappi niin julmetussa juntturassa että huih. no molemmat kuitenkin tuli vaihdettua ja nyt ovi menee kiinni ilman että tarvii nostaa paikoilleen. hieman olis voinnu tulla viellä parempi jos olis vaihtanu kaikki irtoavat osat mutta en nyt tilannut ku tapit ja lukko sokat joten saa kelvata. Sisälle autoon sovittelin Maxonin laalaa puhelimen, sähköt tälle täytyy tehdä samalla kun vähän muitakin sähköjä tekee niin ei tartte purkaa niin pirun montaa kertaa. Täytyy tuota hehkua jooh miettiä. Tähän liittyen sellainen kymysys että Onko noissa koneissa minkään sortin ryyppyä?? Meinaa kun tän laitoksen luo käymään niin se ravisdtaa ja heiluu aivan ku kävis kolmella ja tämä siis joka kerta. ajattelin johtuuko siitä että saa vähän liian vähän soppaa kylmänä koska lämpimänä ei ole mitään ongelmaa tyhjäkäynnillä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuo ongelma voi johtua myös hehkuista tai ilmasta polttoainejärjestelmässä. Jos koet ettei auto saa tarpeeksi soossia kylmäkäynnistyksessä niin painappa hiukan kaasua, näissä kun ei oo kaasuläppää tms. niin vaikutus on sama. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juuh lähtee vähän kivemmin käyntiin kun tuppaa vähän kaasua.
Tuossa työmatkalla mietin että mitäs kaikkea se ahdin homma mahtaa tarvita? No tietysti ahtimen, coolerin, uuden pakosarjan ja vissiin pumppu pitäs vaihtaa toisenlaiseen?? Ja millaisilla ahdoilla noin paljon ajettua myllyä uskaltaa kiusata?? Joutuuko kytkimen vaihtamaan kestävämpään jos ajatellaan että ei oteta "kisa" tehoja myllystä irti?? Mistä ja mitä osia sitten?? En nyt viellä sano että lähden toteuttamaan mutta laskeskellaan ja tuumaillaan. Sitten samaan hätään kysellään että mitenkäs arvon raatilaiset on mieltä, kun omasta milestä tuo auton keula roikkuu jotenkin kauheen alhaalla?? eli pitäisi kulkea suoremmassa?? riittääkö vääntövarsien kiristys vai mikä tuohon auttaa?? en ole katsellut kylläkään että missä jamassa jouset tai iskarit on. Viimeksi muokannut Smuli : 22.11.2012 19:00 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tänään vähän taas väkerreltyä eli laittelin nuot työvallot kokonaan uusiksi. vanhojen todella huojen halogeenien tilalle 4kpl puuilon paljon eriäviä mielipiteitä saanneita 20 euron ledivaloja. Nyt näkee jopa ne kriittisimmät eli lavan reunat takaa. Kuva näistä tulee myöhemmin.
Samalla tuli sitten vahingossa konehuoneen puolella koskettua pissapojan napin johsdotuksiin sillä seurauksella että se lakkasi toimimasta. Noh tuli sekin sitten johdotettua uudestaan ja ihan kunnon johdolla ja liittimillä eikä millään 0.25mm2 kaiutin johdolla ja surri liitoksilla. Noita surriliitoksia autosta löytyy viellä vaikka muille jakaa ja niitä pikkuhiljaa karsitaan pois ja tehdään asiallisemmiksi. Kellään ei kommenttia tuohon edelliseen viestiin? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Työvaloja
Ja sitten niitä kuvatuksia ko ne on sen verta kivoja näissä rojekti topikeissa.
Uudet työvalot ruuvailtu paikoilleen ja sähköt kötöstelty kuntoon. Aika mukavasti ne näyttää antavan valoa. itselle ainakin kelpaa. Ja hyvin riittää tuohon sivullekkin valoa. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Halvimmillaan ja yksinkertaisimmillaan et tarvitse oikeastaan muuta kun öljyn meno + paluu, ahdin, muokattu pakosarja, muokattu pakoputki, ilmanputsari, ja käynti syöttöpumpulla. Noilla muutoksilla pääsee vähän paineen puolelle ja kulku paranee vakioon verrattuna. Tuo syöttöpumpun vaihtaminen vaikuttaa lähinnä kulutukseen, tuo vakio piisaa hienosti kevyeen paineistukseen. Kytkin on tosiaan se ensimmäinen joka antautuu, käsittääkseni 1,5bar alkaa olemaan ehdoton maksimi tuolle vakiolle. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mitähän tuolle edes mahtaa tehdas luvata hevosia alunperin?? taisi olla 55kw. Mutta mitä mahtaisi saada aikaan jollakin0.3-0.5 ahdoilla, onko tuollasesta muuta kuin nimellinen ilo vai kannattaako suoraan yrittää jotakin 0.8??
Ideana ei oikeastaan ole niinkään se älytön voima niin että paikat hajoaa vaan jos tuohon ratkasuun päädytään niin hiukkasen saataisiin helpotusta tuohon kiihdyttämiseen jne. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Hmm okei, kuulostaa hassulta että pitää tietyn verran olla ahtoja mutta eikai tuo nykybyrokratialla mahdottomuus ole.
Sittempä melkeen voisi raameina pitää sen noin sata kaakkia ja 0.6 ahtoja. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Luokat |
king cab, nissan, td25 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Nissan KingCap -90 kipillä varustettu | Reddevili | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 26.04.2012 10:17 |
Myyty NISSAN KINGCAP TD25 4X4-89 | retery62 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.03.2012 18:52 |
Myydään Osina Nissan KingCab 2WD '90 TD25 | terppi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 29.10.2008 08:14 |
M: Nissan KingCap TD25 4x4 -88 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.03.2007 15:37 |